AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2012 #1 Skrevet 6. oktober 2012 Til min kjære... Jeg vet ikke hvem du er, hvor du er, eller hva du gjør i dette øyeblikk. Men jeg vet at du finnes, og jeg vet at du er verdt å vente på. Jeg tenker ofte på deg, og lurer på når vi skal treffes... Hvordan vil vi treffes? Vil vi falle fort, eller vil det ta tid? Hva gjør du akkurat nå? Hvordan er livet ditt? Er du lykkelig? Det er blant annet slike ting jeg lurer på. En ting jeg vet at vi kommer til å ha det så fantastisk fint sammen. Du vil være min bestevenn, og jeg din. Vi kan le og gråte sammen, men for det meste så skal vi le sammen. Vi vil ha en gjensidig respekt, og ikke minst full tillit til hverandre. Du vil aldri såre meg med vilje, og jeg heller aldri deg. Du vil ikke forsøke å eie meg, og jeg ønsker heller ikke å eie deg. Ei vil du heller aldri kalle meg for stygge ting, forsøke å manipulere meg eller tråkke meg ned. Jeg skal støtte deg, og du vil støtte meg. Vi kommer til å kunne snakke med hverandre om små og store ting, uten å være redd for å bli dømt. Men om vi ønsker å holde noe for oss selv, så vil det og bli respektert like fullt. Jeg ser for meg oss sitte oppe og snakke natten lang, mens vi tar “pauser” og har fantastisk god, intens og kjærlig sex. Vi kommer til å nyte hverandres selskap, og atteren vil sitte løst. Vi kommer til å være aktive sammen og finne på mye morsomt; alt fra å trene sammen, danse salsa, dra på teltturer til å reise sammen gjennom Sør-Amerika. Du vil komme kjempe godt overens med min familie, og du vil bli en naturlig del av den. For meg så er det veldig viktig. Det aller viktigste er at du vil elske datteren min veldig høyt. Om du og har barn fra før så vil selvfølgelig jeg og elske h*n/de, og alltid forsøke å behandle de like godt som min egen datter. Jeg håper å kunne bli en naturlig del av din familie og. Hver dag vil selvfølgelig ikke bli fantastisk, og vi vil som alle andre møte motstand. Men vi vil aldri miste respekten for hverandre,og vi vil alltid være trofaste. Vi vil ha en fundamental kjærlighet som vi vil jobbe for å opprettholde. Og selv om hverdagen kommer, og vi blir litt lei av alt og hverandre, så vil vi huske på å sette av tid til bare oss. Så vi kan tenne flammen igjen, og huske på hvilken fantastisk partner vi har. Jeg bare vet at jeg elsker deg... Hvor du nå enn er. PS! Håper ikke jeg må vente så mye lenger. Og så håper jeg du er lykkelig og nyter livet, i akkurat dette øyeblikket (og framover, selvfølgelig) Anonym poster: 1c77e3e1ca4dcdf0b69d059a64cf91c2 4
Magnifique Skrevet 6. oktober 2012 #2 Skrevet 6. oktober 2012 Hei. Aw, koselig lesing! Jeg håper også på at en kjærlig, morsom og hyggelig person vil dukke opp i livet mitt en gang.. - Ha det fint! 1
Miley Cyrus Skrevet 6. oktober 2012 #3 Skrevet 6. oktober 2012 Du bør ikke ha så høye forventninger. 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2012 #4 Skrevet 6. oktober 2012 Hei. Aw, koselig lesing! Jeg håper også på at en kjærlig, morsom og hyggelig person vil dukke opp i livet mitt en gang.. - Ha det fint! Det kommer, det kommer. Det er jeg helt sikker på Ha en fortsatt fin lørdag! Du bør ikke ha så høye forventninger. Da venter jeg til jeg blir gammel... Om han ikke skulle dukke opp, mener jeg. Jeg forventer ingen perfekt person, men dette er hva jeg ønsker meg. Har vært i noen fæle forhold, med både psykisk og fysisk mishandling. Så denne gangen vil jeg ha noe godt, og kan jeg ikke få det.. Nei, da er jeg heller alene. Men jeg bare vet, jeg... Vet at han er der. Jeg har full tiltro til skjebnen, virkelig! Positive tanker Anonym poster: 1c77e3e1ca4dcdf0b69d059a64cf91c2 3
Hoppetaujenta Skrevet 6. oktober 2012 #7 Skrevet 6. oktober 2012 Jeg hadde blitt veldig glad og ikke så rent lite rørt om noen gikk rundt og ventet på meg på den måten. Fint skrevet. 1
Steinar40 Skrevet 7. oktober 2012 #8 Skrevet 7. oktober 2012 Finne en bra partner må man sørge for selv. Som altså betyr å luke bort alle som ikke har de riktige egenskapene. Og den eller viktigste egenskapen et menneske har er da å være snill.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #9 Skrevet 7. oktober 2012 Du bør ikke ha så høye forventninger. Selvfølgelig skal man ha såpass forventninger Jeg har alltid siktet "for lavt" når det gjelder kjærlighet, og det har gitt meg halvdårlige forhold - hvor punkter som respekt og det å le sammen mangler. Nå har jeg møtt en hvor alle de gode tingene trådstarter ramser opp åpner seg som realistiske muligheter - og det er SÅNN det skal være. Akkurat salsa og Sør-Amerika er ikke viktig for meg, men det å ha en tvers gjennom god og trygg følelse av at man hører sammen er som å plutselig forstå en del av livet som har vært stengt for meg. Anonym poster: de7cdabfcaeb076da88e58c6ce5b7408 1
Gjest Mog Skrevet 7. oktober 2012 #11 Skrevet 7. oktober 2012 Fint innlegg, og bra skrevet. Allikevel, vit at han sannsynligvis ikke banker på døra di. Så om du skal finne "den rette", så er det aldri for tidlig å begynne å lete. Av nyskjerrighet, hva er din holdning til uavhengighet og selvstendighet?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #12 Skrevet 7. oktober 2012 Fint innlegg, og bra skrevet. Allikevel, vit at han sannsynligvis ikke banker på døra di. Så om du skal finne "den rette", så er det aldri for tidlig å begynne å lete. Av nyskjerrighet, hva er din holdning til uavhengighet og selvstendighet? Selv er jeg veldig selvstendig, og jeg ønsker at min bedre halvdel skal være det samme. Jeg vil ikke være ansvarlig for en annens lykke, og ingen kan være ansvarlig for min. Det skal allikevel være lov å vise seg litt "svak", og kunne være greit å si at "nå trenger jeg deg, og din støtte". Når det gjelder salsa og Sør-Amerika, så er det selvfølgelig ikke noe krav Hadde bare vært en enorm bonus ! TS Forresten veldig hyggelig med positive tilbakemeldinger Anonym poster: 1c77e3e1ca4dcdf0b69d059a64cf91c2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #13 Skrevet 7. oktober 2012 Og jeg venter forresten ikke på at han skal banke på døra, jeg er på utkikk Men det kommer når det kommer, er villig til å vente lenge på den rette. TS Anonym poster: 1c77e3e1ca4dcdf0b69d059a64cf91c2 1
Gjest Mog Skrevet 7. oktober 2012 #14 Skrevet 7. oktober 2012 Ok, den er god. Hvilke fysiske preferanser, og hva slags personlighet er det du er ute etter om jeg kan spørre om det?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #15 Skrevet 7. oktober 2012 Ok, den er god. Hvilke fysiske preferanser, og hva slags personlighet er det du er ute etter om jeg kan spørre om det? Jeg har ingen krav til utseendet, men det må jo selvfølgelig være en fysisk tiltrekning der. At han har glimt i øyet er viktig, og kjemien har mye å si. Jeg blir ikke tiltrukket av overvektige menn (snakker om mer enn noen kilo ekstra) eller bodybuildere, så jeg kan ikke se for meg at han er noen av delene. Når det gjelder personligheten så vil jeg at han skal ha mye humor, og ikke ta seg selv så høytidelig. Humoren hans kan gjerne være sær Om han er sjenert eller utadvendt har ikke så mye å si; begge deler kan være veldig sjarmerende. Jeg vil at vi skal kunne snakke åpent og fritt om stort sett alt her i livet. Min drømmemann er ikke sjalu av seg og velger å stole på meg. Ønsker en mann som er familiekjær, som ønsker å tilbringe tid med oss og som setter oss først. Håper å finne en som er ansvarsfull, men samtidig leken og eventyrlysten. Kunne jo for så vidt listet opp mange andre ting som er ønskelig, men det som er det aller viktigste er rett og slett at han er snill. En god og snill mann som er trofast. Ja, det er vel min drømmemann Anonym poster: 1c77e3e1ca4dcdf0b69d059a64cf91c2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #16 Skrevet 7. oktober 2012 Du bør ikke ha så høye forventninger. ikke synes jeg disse forventningene var så høye, men om de hadde vært det gjør da ikke det noe når TS sier den er vært å vente på. Anonym poster: 0c613999e5e1e1e49e9317bc6f43c173 2
Gjest Mog Skrevet 7. oktober 2012 #17 Skrevet 7. oktober 2012 Mhm, hva med sosial status og utdanning? 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #18 Skrevet 7. oktober 2012 Mhm, hva med sosial status og utdanning? Litt vanskelig spørsmål det her... Det er nok ikke så nøye hvilket yrke han har, men jeg ønsker en mann som er tilfreds med livet sitt. Og alle har jo forskjellige drømmer og mål her i livet, kall det gjerne ambisjoner om du vil. Jeg synes det er viktig at han driver med noe han trives med, rett og slett. Og det betyr ikke at han sitter i kassa på Rimi fordi han trives med lite ansvar, og egentlig bare gleder seg til å dra hjem for dagen. Ideelt sett så burde han finne glede i jobben sin, men han behøver ikke leve for den. Så det spiller ingen rolle om han er snekker, vaktmester, megler, optiker eller lignende, så lenge han trives og er engasjert. Du spør nå mye, må jeg si Og det er bare hyggelig det, altså. Har du kanskje lyst til å dele ditt syn på din drømmepartner? TS Anonym poster: 1c77e3e1ca4dcdf0b69d059a64cf91c2
Gjest Mog Skrevet 7. oktober 2012 #19 Skrevet 7. oktober 2012 Litt vanskelig spørsmål det her... Det er nok ikke så nøye hvilket yrke han har, men jeg ønsker en mann som er tilfreds med livet sitt. Og alle har jo forskjellige drømmer og mål her i livet, kall det gjerne ambisjoner om du vil. Jeg synes det er viktig at han driver med noe han trives med, rett og slett. Og det betyr ikke at han sitter i kassa på Rimi fordi han trives med lite ansvar, og egentlig bare gleder seg til å dra hjem for dagen. Ideelt sett så burde han finne glede i jobben sin, men han behøver ikke leve for den. Så det spiller ingen rolle om han er snekker, vaktmester, megler, optiker eller lignende, så lenge han trives og er engasjert. Du spør nå mye, må jeg si Og det er bare hyggelig det, altså. Har du kanskje lyst til å dele ditt syn på din drømmepartner? TS Anonym poster: 1c77e3e1ca4dcdf0b69d059a64cf91c2 TS, Er generelt nysgjerrig om du faktisk har tenkt igjennom drømmemannen din. Noe som jeg personlig tror du har gjort. I tillegg så er det ikke alle kvinner som gjør noe slikt heller. Er fascinert av din "guts" til handlingen. Vil du lese mine syn på min drømmekvinne, kan du jo sende meg en privat melding? Alle ønsker å bli -glad- hver dag som går.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #20 Skrevet 8. oktober 2012 Hear hear!!!!! Anonym poster: 90a1fd468b78592e1d6323ff9f97af1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå