Gå til innhold

Skal reise til N.Y forslag til butikker


lille_fiol

Anbefalte innlegg

Skal reise til N.Y i November og lurer på om noen her inne har noen tips til butikker og gater jeg bør gå i, byen er jo enorm så er litt geit å vite hvor jeg bør se etter klær når jeg først skal gjøre det,skal kun være der i 3 dager så jeg når ikke å shoppe dagen lang. Ser ikke etter dyre designer klær men etter noe hipt og litt nytt vs h&m og bikbok som det går i her hjemme. Kunne og trengt forslag til skobutikker for regner med at det er en del billigere der?

setter pris på alle svar og tips! :)

Endret av audrey_k90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var der i august, heelt fantastisk! :)

En bra plass å shoppe er gaten Broadway i SoHo-området!

Der har du Topshop, Victoria's secret, Forever21, American Apparel og min favoritt: BRANDY MELVILLE! Fy, så mange fine klær, og det var IKKE dyrt i det heletatt :)

Ellers er det Forever21 på Times Square, den har 4 etasjer, helt syyk butikk! Ville også besøkt Hollister og Abercrombie & Fitch der :)

Du finner Urban Outfitters flere plasser i byen, sykt fine klær og de selger mange andre ting også! Kjøpte bl.a. et polaroidkamera, to bøker (642 things to write about og Wreck this journal), et longboard og platespiller + LP'er der! :)

Elsker New York, GOD TUR! :D

BTW: De selger maaange fine sko på Forever21 og topshop! :)

Endret av vaniljeis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der i august, heelt fantastisk! :)

En bra plass å shoppe er gaten Broadway i SoHo-området!

Der har du Topshop, Victoria's secret, Forever21, American Apparel og min favoritt: BRANDY MELVILLE! Fy, så mange fine klær, og det var IKKE dyrt i det heletatt :)

Ellers er det Forever21 på Times Square, den har 4 etasjer, helt syyk butikk! Ville også besøkt Hollister og Abercrombie & Fitch der :)

Du finner Urban Outfitters flere plasser i byen, sykt fine klær og de selger mange andre ting også! Kjøpte bl.a. et polaroidkamera, to bøker (642 things to write about og Wreck this journal), et longboard og platespiller + LP'er der! :)

Elsker New York, GOD TUR! :D

BTW: De selger maaange fine sko på Forever21 og topshop! :)

Tusen takk for tips!:) leste om den der forever 21, hørtes ut som en typisk butikk jeg vil like.Men leste at kvaliteten ville være så som så. Og jeg har litt problemer med bena så vil ikke ha sånne billige h&m sko som går i stykker etter 3 gangers bruk og som er vonde på foten, men hvordan synes du at stilen og kvaliteten var?vil ikke betale 1000kr for en designer topp men trenger ikke å være kjempebillig heller, så lenge jeg kommer hjem med noe nytt og fresh i kofferten er jeg fornøyd liksom. Liker veldig godt klær fra f.eks bikbok og h&m som nevnt over,men synes folk i Norge går mye i de samme klærene,tilogmed de som prøver å være hippe går i det samme, blir liksom converse sko,store skjærf og grønne parkaser eller skinnjakker, så håper N.Y er en plass med mye inspirasjon på klesfronten!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter Broadway gjennom Soho, der kan man vandre i mange timer! Sjekk ut kleskjeden Express, jeg gikk bananas der sist jeg var i NY. Klær i ca samme stil som VeroModa o.l. og kvaliteten er mye bedre enn på Forever21. Og så fins de ikke i Europa, noe som betyr at plaggene du kommer hjem med er litt mer unike her enn h&m :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urban Outfitters, Anthropologie og Banana Republic for klær! De to første har mye annet småtteri også. Om du vil ha billige joggesko eller Converse kan du gå på Footlocker. Anbefaler sterkt å kjøpe treningsklær der borte, det er virkelig mye billigere. Mener det var en stor sportsbutikk ved Union Square.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Century 21 like ved Ground Zero :) Fant til og med Moods Of Norway klær til menn her til en billig penge :) De hadde alt fra undertøy til yttertøy i denne butikken. Menn og kvinner, dress og kjoler. Fant alt her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...