Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen her som har erfaring med å kutte ut både shampoo og balsam? Og så ikke erstatte det med noe? Altså ikke begynne med natrium og eddik eller noe sånt.

Er dette mer mulig om man ikke bruker noen stylingprodukter?

Saken min er: jeg har langt hår, nedenfor skuldrene og jeg bruker litt saltvannsspray i håret. Ellers ingenting. Jeg har lyst til å slutte med shampoo og balsam og lurer på om det er noen som har erfaring med dette?

Jeg får uansett bare prøve, men er interessert i å høre fra andre uansett :)

Anonym poster: 5a0a6cd658635be1b371c70880c62387

Videoannonse
Annonse
Skrevet

? Ingen?

Anonym poster: 5a0a6cd658635be1b371c70880c62387

Skrevet

Håret ditt kommer til å lukte. Hvorfor ikke balsammetoden eller en annen variant av no poo?

Anonym poster: 169e65f0ac2d945f7d10daa716b27309

Skrevet

Hvorfor? Hva er egentlig vitsen med å kutte ut alt?

• Liker 2
Skrevet

Jeg innbildte meg at saltvannspray tørker ut håret litt?

Ellers ville jeg ikke kuttet ut hverken shampo eller balsam, det er bare og finne det rette merket som passer til nettopp ditt hår :)

Anonym poster: 0c1c1a83bc1f51c131a1067f599d3d9f

Skrevet

jeg har ikke kuttet helt ut, men jeg bruker 1/8 natron annen hver måned og skyller med svak eddikblanding etter det. ellers bruker jeg bare skylle med vann, eneste grunnen til at jeg bruker noe som helst er på grunn av at jeg får litt flass hvis jeg ikke gjør dette. ellers tar jeg bitte litt utvannet eddik å dabber de to flassutsatte plassene i hodebunnen etterfulgt av kokosolje på samme måte annenhver uke av samme grunn. håret lukter ingenting og ser helt rent ut. eneste jeg bruker av "stylingprodukter" er litt sheasmør i tuppene.

Anonym poster: a74992a356e7de4bd0eeaa03c480e216

Skrevet

jeg har ikke kuttet helt ut, men jeg bruker 1/8 natron annen hver måned og skyller med svak eddikblanding etter det. ellers bruker jeg bare skylle med vann, eneste grunnen til at jeg bruker noe som helst er på grunn av at jeg får litt flass hvis jeg ikke gjør dette. ellers tar jeg bitte litt utvannet eddik å dabber de to flassutsatte plassene i hodebunnen etterfulgt av kokosolje på samme måte annenhver uke av samme grunn. håret lukter ingenting og ser helt rent ut. eneste jeg bruker av "stylingprodukter" er litt sheasmør i tuppene.

1/8 spiseskje forresten ;)

Skrevet

kult! Jeg har lyst til å slutte med shampoo og balsam, for jeg tror ikke man trenger det egentlig. Men hadde du først en periode hvor håret så fælt og fett ut før det ble bedre? hvor lenge varte det i så fall?

Skrevet

kult! Jeg har lyst til å slutte med shampoo og balsam, for jeg tror ikke man trenger det egentlig. Men hadde du først en periode hvor håret så fælt og fett ut før det ble bedre? hvor lenge varte det i så fall?

litt fett i en kort periode, tror jeg var heldig, 2 uker ca. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...