Gå til innhold

Hva i alle dager feiler det meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hengt meg fullstendig opp i en mann som egentlig helt tydelig ikke er interessert i meg. Jeg klarer ikke se de andre flotte mennene som "banker på", for jeg tenker bare på den nissen. Jeg har liksom et lite håp om at det skal bli bedre nå som jeg flytter nærmere han.

Og ikke nok med det; jeg har drømt om eksen TO NETTER på rad. Det er jo over to år siden det ble slutt...

HVORFOR?

Det er jo ikke rart jeg ender opp alene?

Anonym poster: b2819be913715e5a903a0ca259e2f0c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare ensomheten som melder sin ankomst og du har behov for nærhet :Nikke:

Skrevet

Det er bare ensomheten som melder sin ankomst og du har behov for nærhet :Nikke:

Jeg kunne jo fått nærhet, men jeg vil ikke! Jeg vil ha denne ene mannen som fornuften sier at jeg bare må glemme, men jeg greier jo ikke!

Føler liksom at hvis jeg slipper noen andre til, spolerer jeg det med han...

Anonym poster: b2819be913715e5a903a0ca259e2f0c0

Skrevet

Dette er akkurat som om å lese om meg selv.. Bortsett fra han her har til og med fått seg kjæreste..

Eneste jeg kan foreslå er å slette alle meldinger, tlf nr, facebook osv til man har til slutt glemt han helt. prøver dette selv nå.

Skrevet

Dersom du ikke tror, ved å tenke rasjonelt, at det er noen sjanse for at dere kan bli noe sammen tror jeg du gjør best i å kutte all kontakt og gjøre ditt beste for å gå videre. Hold deg selv opptatt - dra på teater, kafé med venner, gå turer og lev livet. Om du blir litt lei; sett på gla'musikk og dans som en gærning. Smil "falskt", altså - tving deg selv til å smile, fysisk. Det sender signaler til hjernen om at du er fornøyd, og kan faktisk hjelpe. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...