Lullu Skrevet 25. februar 2004 #1 Del Skrevet 25. februar 2004 :oops: :oops: :oops: Har vel vært diskutert en del ganger her før, men spør igjen jeg. Dere har jo hjulpet meg med så mye, så dette vet dere sikkert også.... Vi ønsker kake til 60/70 personer. Litt utradisjonell kake (ikke marsipantopp m/ roser på 3 etg....om dere skjønner). Vi er ikke så glad i "vanlig" marsipankake-smak. Vi ønsker allikevel ikke å bruke all verden på kaken. Maks 2 500,-? Noen som har tips om noen som har flotte og utradisjonelle kaker? Gjerne m/ bilde også? Temafarger i bryllupet er champagne, gull, beige/brunt. Tuuuuuusen takk for hjelpen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 26. februar 2004 #2 Del Skrevet 26. februar 2004 Ta kontakt med Samson, de "skreddersyr" kaken etter det du ønsker og kommer med tips og innspill hvis det er noe de mener blir feil av smakskombinasjoner eller utseende på kaken. Vi skal ha sjokoladekake med vaniljekrem og bringebær. Tenkte å få dekket den med hvit sjokolade, min kjære vil gjerne at den SER litt tradisjonell ut, selv om den ikke smaker tradisjonelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 26. februar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 26. februar 2004 Ta kontakt med Samson' date=' de "skreddersyr" kaken etter det du ønsker og kommer med tips og innspill hvis det er noe de mener blir feil av smakskombinasjoner eller utseende på kaken. Vi skal ha sjokoladekake med vaniljekrem og bringebær. Tenkte å få dekket den med hvit sjokolade, min kjære vil gjerne at den SER litt tradisjonell ut, selv om den ikke smaker tradisjonelt.[/quote'] Mmmmm. Det hørtes vanvittig godt ut!!! Hvor mange gjester blir dere, og hva skal dere betale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 26. februar 2004 #4 Del Skrevet 26. februar 2004 LULLU: Vi blir ca 50 og betaler 2200, i tillegg kan vi få kjøpt en liten "prøvekake" på forhånd (ca 100 kr)for å smake at den er slik vi vil ha den og har mulighet for å gjøre endringer underveis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 26. februar 2004 #5 Del Skrevet 26. februar 2004 Man skal da ikke betale for prøvekake??Det hører da med att man skal kunne smake?Vi betalt ingen ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 26. februar 2004 #6 Del Skrevet 26. februar 2004 Jens: Det er antagelig litt forskjell fra sted til sted. Hvor har dere bestilt deres kake,da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 26. februar 2004 #7 Del Skrevet 26. februar 2004 Kristines franske fristelse. Men det sier vell seg selv att man må få kunne smake på en kake man skal betale 1000 vis av kr for?????Og att de tar 100 kr for det syns jeg er dårlig service, og hadde vurdert å bruke noen annen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 26. februar 2004 #8 Del Skrevet 26. februar 2004 jeg går ut fra at de gjør det i fall folk ombestemmer seg, og uansett synes VI det er greit! Hvis ikke andre mener det så må de jo bestille andre steder da. Er ikke verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå