Gå til innhold

Kanskje denne gangen.......?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit, vet jo at man ikke skal ta en test på denne tiden av døgnet, men kunne ikke la være. Fikk "mensen" på onsdagen, men den var så "rar". Var mer eller mindre kun brunt blod som kom, og brukte bare et par ob mini torsdag og fredag. Så helt annerledes enn den pleier å være. Hadde tenkt å ta en skikkelig vinkveld i kveld, men fikk for meg at jeg skulle ta en test, og etter et halvt minutt ser jeg en svak svak skyggestrek. Så kan det være??? :gravid: Men kjenner ikke et eneste symptom (forrige gang hadde jeg himla ømme bryster) Får ikke testa før tirsdag morgen da jeg er tom for tester. Blir noen lange dager.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle du hatt mensen på onsdag da? I utgangspunktet?

Skrevet

Jepp, den skulle komme onsdag eller torsdag.

Gjest airam90
Skrevet (endret)

Jeg fikk en svaaaaaaak strek 3 dager før IKM, og fikk litt sterkere dagen etterpå.

Det kan fult mulig være du er gravid da ja, jeg ville tatt en test imorgen tidlig :)

Er også fult mulig å ha litt brun utflod og fortsatt være gravid. Jeg hadde litt brunlig rundt IKM.

Endret av airam90
Skrevet

Synes også det høres lovende ut, frkharepus :jepp:

Skrevet

Da blir det handletur til apoteket i morgen tidlig. Blir spennende. :)

Skrevet

Tok en ny test i morges. Denne gangen var streken halvparten så sterk som kontrollstreken. Trodde kanskje den ville vært like sterk i fargen nå?? Eller kan det være at jeg har hatt el senere enn jeg har trodd? (testet ikke el denne måneden. Typisk. )

Skrevet

En strek er en strek om den kommer innen fem minutter. Hvilke test brukte du?

Skrevet

Brukte de fra billigtester.no Ikke strimlene, men de stavene (?). Tenker å ta en ny test til helgen, og da kjøpe cb digital.

Skrevet

Tok en ny test i morges. Denne gangen var streken halvparten så sterk som kontrollstreken. Trodde kanskje den ville vært like sterk i fargen nå?? Eller kan det være at jeg har hatt el senere enn jeg har trodd? (testet ikke el denne måneden. Typisk. )

Jeg kjøpte en gigantisk pakke med tester fra en eller annen nettside, og måtte bruke dem opp. Derfor testet jeg ganske langt ut i svangerskapet, og teststreken ble aldri så strek som kontrollstreken. Det betyr ingenting, så slapp av. Gratulerer! :)

Gjest airam90
Skrevet

Hihi :) Så gøy! Gratulerer!

Jeg hadde KJEMPEsvak strek på 10 dpo. Og hadde fortsatt svak 11 og 12 dpo. Ble ikke sterk før 13/14 dpo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...