frkharepus Skrevet 6. oktober 2012 #1 Skrevet 6. oktober 2012 Greit, vet jo at man ikke skal ta en test på denne tiden av døgnet, men kunne ikke la være. Fikk "mensen" på onsdagen, men den var så "rar". Var mer eller mindre kun brunt blod som kom, og brukte bare et par ob mini torsdag og fredag. Så helt annerledes enn den pleier å være. Hadde tenkt å ta en skikkelig vinkveld i kveld, men fikk for meg at jeg skulle ta en test, og etter et halvt minutt ser jeg en svak svak skyggestrek. Så kan det være??? Men kjenner ikke et eneste symptom (forrige gang hadde jeg himla ømme bryster) Får ikke testa før tirsdag morgen da jeg er tom for tester. Blir noen lange dager.......
Kirby Skrevet 6. oktober 2012 #2 Skrevet 6. oktober 2012 Skulle du hatt mensen på onsdag da? I utgangspunktet?
frkharepus Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2012 Jepp, den skulle komme onsdag eller torsdag.
Gjest airam90 Skrevet 6. oktober 2012 #4 Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Jeg fikk en svaaaaaaak strek 3 dager før IKM, og fikk litt sterkere dagen etterpå. Det kan fult mulig være du er gravid da ja, jeg ville tatt en test imorgen tidlig Er også fult mulig å ha litt brun utflod og fortsatt være gravid. Jeg hadde litt brunlig rundt IKM. Endret 6. oktober 2012 av airam90
frkharepus Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2012 Da blir det handletur til apoteket i morgen tidlig. Blir spennende.
frkharepus Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2012 Tok en ny test i morges. Denne gangen var streken halvparten så sterk som kontrollstreken. Trodde kanskje den ville vært like sterk i fargen nå?? Eller kan det være at jeg har hatt el senere enn jeg har trodd? (testet ikke el denne måneden. Typisk. )
Pyntestøv Skrevet 9. oktober 2012 #8 Skrevet 9. oktober 2012 En strek er en strek om den kommer innen fem minutter. Hvilke test brukte du?
frkharepus Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #9 Skrevet 9. oktober 2012 Brukte de fra billigtester.no Ikke strimlene, men de stavene (?). Tenker å ta en ny test til helgen, og da kjøpe cb digital.
Gjest Marmot Skrevet 9. oktober 2012 #10 Skrevet 9. oktober 2012 Tok en ny test i morges. Denne gangen var streken halvparten så sterk som kontrollstreken. Trodde kanskje den ville vært like sterk i fargen nå?? Eller kan det være at jeg har hatt el senere enn jeg har trodd? (testet ikke el denne måneden. Typisk. ) Jeg kjøpte en gigantisk pakke med tester fra en eller annen nettside, og måtte bruke dem opp. Derfor testet jeg ganske langt ut i svangerskapet, og teststreken ble aldri så strek som kontrollstreken. Det betyr ingenting, så slapp av. Gratulerer!
Gjest airam90 Skrevet 9. oktober 2012 #11 Skrevet 9. oktober 2012 Hihi Så gøy! Gratulerer! Jeg hadde KJEMPEsvak strek på 10 dpo. Og hadde fortsatt svak 11 og 12 dpo. Ble ikke sterk før 13/14 dpo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå