Gå til innhold

Hæler som lager klikk-klakk lyder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har flere par sko med hæler som lager sånn lyd. Er det noen som vet om det er noe vi kan gjøre for å fjerne denne lyden, eller ihvertfall dempe den? Kan man legge på en gummisåle eller noe for eksempel?

Anonym poster: 1edf1664869fffa5bf503214afbee2df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan lime på sånn som man bruker under stolbein og bordbein for å forhindre slitasje på gulvet. De gjorde de på en filminnspilling jeg var statist i, fungerte knall!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til skomaker og få satt på en gummisåle, da blir de ikke så glatte heller :) Å sette på gulvbeskyttelse vil nok ikke være noen varig løsning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til skomaker og få satt på en gummisåle, da blir de ikke så glatte heller :) Å sette på gulvbeskyttelse vil nok ikke være noen varig løsning.

Så det er mulig å få satt på en gummisåle? Vet du om det går ann å gjøre på alle sko med hæler? Vet du hva det koster sånn ca?

Anonym poster: 1edf1664869fffa5bf503214afbee2df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må faktisk le litt av dette innlegget her. Da jeg var liten nekta jeg å gå med skoene om ikke de lagde sånn lyd, jeg måtte alltid gå ut på gata for å teste. Jeg elsket den lyden. Jeg tror det var fordi at når man hørte den visste man at det var en dame som kom .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøper bare sko som lager lyd...........

Kan jeg få spørre om det er en spesiell grunn til det?

Anonym poster: 1edf1664869fffa5bf503214afbee2df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Disguise

Må faktisk le litt av dette innlegget her. Da jeg var liten nekta jeg å gå med skoene om ikke de lagde sånn lyd, jeg måtte alltid gå ut på gata for å teste. Jeg elsket den lyden. Jeg tror det var fordi at når man hørte den visste man at det var en dame som kom .

Og ikke bare en dame, men en dame i høye hæler! :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...