Gjest Virvel Skrevet 30. mai 2002 #1 Del Skrevet 30. mai 2002 Finnes det fortsatt noe som heter det? Hehe, litt merkelig spørsmål kanskje Jeg lurer i hvert fall! Vil gjerne ha et ID-kort som liksom ikke er til noe annet, (som bankkort eller noe), for da er det kanskje ikke så mye pes hvis jeg mister det 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2002 #2 Del Skrevet 30. mai 2002 jeg hadde det for noen år sia (ca 5-6), men vet ikke om det fortsatt fins. Gå på posten og hør du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2002 #3 Del Skrevet 31. mai 2002 Tror det er slutt-Alle må jo ha konto nå for hver lille utbetaling. Postens id-kort var lett og forfalske så mye av grunnen kansje der? Nå må du ha minibankkort enten du vil eller ei. Hvorfor ikke ringe posten å spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CEL. Skrevet 31. mai 2002 #4 Del Skrevet 31. mai 2002 Var dette kortet utstedt av posten eller postbanken. Hvis det var postbaken er det jo slutt på det, siden det ikke er noe som heter postbanken lengre...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2002 #5 Del Skrevet 1. juni 2002 https://www.postbanken.no/skjemaer/nettbank_2001.asp Så rart da hvis det ikke finnes postbank! Hva gjør denne siden oppe da? Og hvorfor skal de dele ut nettbank, når det ikke finnes!! Mente du kanskje at Den Norske Bank har slått seg i sammen med Postbanken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CEL. Skrevet 1. juni 2002 #6 Del Skrevet 1. juni 2002 Ja, det var det jeg tenkte på. Merkelig! Jeg trodde ikke det var noe som het postbanken lengre...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå