Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i 2 mnd, han har aldri kommentert noe jeg har på, aldri overrasket meg med noe, feks roser eller middag, osv. Aldri sagt til meg noe fint, jo han sier at han elsker meg noen ganger, men jeg føler meg ikke så spesiell med han :( det eneste han prater om er hverdagslige ting, det virker som om vi har vært sammen i 20 år og ikke 2 mnd.

Ikke missforstå meg, jeg sier ikke at han skal være en Romeo, men det er jo godt å være ekstra snill og søt mot kjæresten sin synes jeg :(( Jeg prøvde å prate med han om det, og da sa han at han vet det, men det er best å være sån, slik at jeg ikke får sjokk etterpå ( etter mange år) at han har forandret seg.... Han sier at vi blir lei hverandre fort om vi holder på med sånt love greier... Menneh? foreldrene mine har vært sammen i 30 år, og de har det like godt og fint og er så søte mot hverandre...

Jeg føler ikke at jeg har en kjæreste, men en venn :(

Anonym poster: 5e82a160ffe5e9ec37c7facd845526f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg vet hva du føler.... koser han med deg og sånt?

Gjest "gjest"
Skrevet

Vel, men det er ikke alle som er romantiske.

• Liker 1
Skrevet

Hvordan kan han ELSKE deg etter to måneder?

• Liker 19
Skrevet

Koser å koser... noen ganger så gjør han det mens vi ser på film, men da er det fordi han vil ha sex, ikke bare for kosens skyld :( jeg er så lei og frustrert... Føler at jeg må tigge om litt opmmerksomhet, snakker jeg om det så føler jeg meg som en stor idiot....

TS

Skrevet

Bernardette, vi har kjent hverandre i en god stund, men ble kjærester for to mnd siden. Han er 31 og jeg er 24

Skrevet

Jeg skjønner at det er sårt for deg, men det er rett og slett utrolig vanskelig å endre på noe sånt, det er jo en del av personligheten hans. Jeg er heller ikke en særlig romantisk person, og mye av det som mange ser på som selvfølgeligheter i et forhold, hadde aldri falt meg inn, som f.eks. det å overraske noen med blomster og slikt. Han har det sikkert på samme måte, det er ikke det at han ikke vil gjøre fine ting for deg, men det faller ikke ham naturlig å vite hva slags ting dette er.

Selv om det ikke er helt det samme så kan du jo fortelle ham hva slags ting du setter pris på at han kan gjøre. Det blir ikke så spontant, men da skjer det i hvert fall. Og så kan du i samme slengen finne ut hva han liker og håper på at du kan gjøre for ham :)

• Liker 2
Skrevet

Velkommen til den virkelige verden, der livet ikke er som jentene i "sex and the city" framstiller det.

Anonym poster: 48e3f2f06c7f03ae219bc2365aa2bd6d

• Liker 3
Skrevet

Jeg skjønner at det er sårt for deg, men det er rett og slett utrolig vanskelig å endre på noe sånt, det er jo en del av personligheten hans. Jeg er heller ikke en særlig romantisk person, og mye av det som mange ser på som selvfølgeligheter i et forhold, hadde aldri falt meg inn, som f.eks. det å overraske noen med blomster og slikt. Han har det sikkert på samme måte, det er ikke det at han ikke vil gjøre fine ting for deg, men det faller ikke ham naturlig å vite hva slags ting dette er.

Selv om det ikke er helt det samme så kan du jo fortelle ham hva slags ting du setter pris på at han kan gjøre. Det blir ikke så spontant, men da skjer det i hvert fall. Og så kan du i samme slengen finne ut hva han liker og håper på at du kan gjøre for ham :)

Jeg tenker det samme som deg, han er sån bare, så det hjelper egentlig ikke å prate med han om det. Jeg gjorde det, men det hjalp ikke, og han har ikke endret noe på seg.. Jeg bare går rundt og føler at det er noe som mangler i forholdet vårt, han er t.om ikke romantisk når vi har sex, gjør ikke annet enn å jukke:P hehehe. Ellers takk for svar:)

TS

Gjest Kvinne 45
Skrevet

Er du ulykkelig etter bare to mnd er det ikke et godt tegn..... Enten det er noe feil med hans følelser for deg, eller bare det er dynamikken dere i mellom (at dere ikke passer sammen), så er det uansett et veldig dårlig utgangspunkt syns nå jeg.... Du fortjener å føle deg som en GUDINNE, og en mann som ikke får deg til å føle det sånn fortjener deg ikke!

Gjest Purelove
Skrevet

AB #8, nei man skal ikke være så romantisk som på filmer. men en fin kommentar i ny og ne, overraske kjæresten med noe fint, det klarer man å gjøre, og det trenger ikke man å gjøre alltid heller!

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror jeg vet hvordan du har det, TS. For kjæresten min høres nemlig mistenkelig lik ut som din. I vårt forhold har det heldigvis endret seg litt, og nå er det et mer jevnt trivselsnivå i forholdet vårt, alt er ikke lenger på hans premisser.

Dere som prøver å fortelle TS at livet ikke er som sex and the city tror jeg har misforstått. Hadde dere orket å være i et forhold der dere konstant gikk å lurte på om den andre parten egentlig ville være sammen med dere? En partner som aldri gir et kompliment, aldri holder deg inntil seg, aldri uprovosert gir en klem eller viser med hele seg at han/hun bare ikke klarer å holde hendene unna? Jeg tviler. Om man skal være i et forhold må man nesten være i stand til å gi littegrann av seg selv. Det er en mellomting mellom å være superromantisk og å behandle patneren sin som en bekjent.

Om TS' forhold er som mitt var tidligere er det ikke akkurat overraskelser og gaver det går på, mer en generell følelse av å bli verdsatt og satt pris på. Det er faktisk noe som inngår i et forhold mener jeg, og dersom man ikke er istand til å gjøre noe for å møte partnerens behov bør man kanskje ikke få seg en.

• Liker 6
Skrevet

Jeg tenker det samme som deg, han er sån bare, så det hjelper egentlig ikke å prate med han om det. Jeg gjorde det, men det hjalp ikke, og han har ikke endret noe på seg.. Jeg bare går rundt og føler at det er noe som mangler i forholdet vårt, han er t.om ikke romantisk når vi har sex, gjør ikke annet enn å jukke:P hehehe. Ellers takk for svar:)

TS

Selv om jeg ikke er for at man skal skulle endre totalt på seg for kjærestens del, så synes jeg han høres lite hensynsfull ut. Man må jo faktisk gjøre en form for innsats i et forhold, og hvis han ikke en gang vil høre på deg, og møtes litt på halvveien så tror jeg det kan bli veldig slitsomt i lengden.

Klem til deg :hug:

• Liker 1
Skrevet

hm.. vanskelig dette.. Menee, lurer på en ting; hvordan kan man elske hverandre etter 2mnd? Jeg og min kjære brukte over 8 månder på å fortelle hverandre at vi elsket hverandre.. :) Men har du prøvd å innlede litt da? Ikke alltid gutten som må ta steget :)

Skrevet

hm.. vanskelig dette.. Menee, lurer på en ting; hvordan kan man elske hverandre etter 2mnd? Jeg og min kjære brukte over 8 månder på å fortelle hverandre at vi elsket hverandre.. :) Men har du prøvd å innlede litt da? Ikke alltid gutten som må ta steget :)

Vi har kjent hverandre leeeeeenge, men ble sammen for to mnd siden, og to andre mnd brukte vi å date, men vi bodde ikke sammen.. Så totalt 4 mnd, og det synes jeg er mer enn nok tid , i og med at vi har kjent hverandre lenge. Desutten så er det noen mennesker som blir forelsket fort, andre ikke. Det er ikke det som er saken her, men nå vet dere andre også som lurer på det.

TS

Skrevet

Velkommen til den virkelige verden, der livet ikke er som jentene i "sex and the city" framstiller det.

Anonym poster: 48e3f2f06c7f03ae219bc2365aa2bd6d

virkelig verden du liksom. jeg får blomster på døra når mannen er på jobb (han jobber på sjøen).noen ganger får jeg med vase og bamse også. når han er hjemme lager han kaffe til meg og frokost vis han våkner før meg. (gjør det samme til han) og er han på butikken å feks ser en nøkkelring eller hva det nå måtte være så kjøper han den til meg fordi han tenkte på meg. samme gjør jeg til han.når han skal på jobb,legger jeg gjerne en lapp i lommeboka hans eller passet eller toalettmappen hvor jeg skriver noe enten søtt eller sexy eller hva som passer. vi har ofte koselige middager sammen ute. feks den første gangen hans sa han elsket meg var skikkelig romantisk,når vi var ute å spiste. vi er samboere og har bodd sammen en stund.og vært sammen enda lengre.

Anonym poster: 7b712d6156f215b7339ebb19c510c282

• Liker 4
Skrevet

du skal ikke endre han. om ikke du kan leve med at han er uromantisk så må du nesten finne deg noen som kan gi deg det du har behov for.

Skrevet

Vi hadde en diskusjon om dette for litt siden, det endte opp med at han ble sur og begynte å pirke på meg , selv om jeg ikke gjorde noe som helst,, jeg bare spurte han et spm, han vil ikke kommunisere ser det ut som.. Jeg har gråtet og vært så lei meg, men det bryr han seg lite om. Gidder ikke å være i det forholdet, der jeg føler meg som søstern eller mora hans. Litt deilig å få det ut her .....

TS

Skrevet

Vi har vært sammen i 2 mnd, han har aldri kommentert noe jeg har på, aldri overrasket meg med noe, feks roser eller middag, osv. Aldri sagt til meg noe fint, jo han sier at han elsker meg noen ganger, men jeg føler meg ikke så spesiell med han :( det eneste han prater om er hverdagslige ting, det virker som om vi har vært sammen i 20 år og ikke 2 mnd.

Jeg har vært gift i mer enn 30 år og jeg sier daglig til min kone at hun er nydelig og at jeg er glad i henne .....
Skrevet

Vi har kjent hverandre leeeeeenge, men ble sammen for to mnd siden, og to andre mnd brukte vi å date, men vi bodde ikke sammen.. Så totalt 4 mnd, og det synes jeg er mer enn nok tid , i og med at vi har kjent hverandre lenge. Desutten så er det noen mennesker som blir forelsket fort, andre ikke. Det er ikke det som er saken her, men nå vet dere andre også som lurer på det.

TS

joda noen blir forelsket fort men være forelska er ikke det samme som å elske noen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...