Gå til innhold

Forelsket

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei må bare få luftet tankene mine litt. Har i lengre tid vært forelsket i en gutt som jeg går på skolen med. Har likt han helt siden første gangen jeg traff ham og han er en kjempe kjekk fyr. Han tar ofte kontakt med meg på skolen selv om vi egentlig ikke har så mye å prate om(kjenner ham ikke så godt enda og er nok ikke den letteste å prate med) ,men jeg er hyggelig og smiler masse og ler av ting som egentlig ikke er morsomt. Føler derfor at det ofte kan være veldig tydelig at jeg liker ham. Får følelsen av at han også liker meg noen ganger, mens andre ganger tenker jeg at han nok bare ser på meg som en venn. Uansett så tenker jeg så ofte på ham at jeg ikke får gjort skolearbeidet mitt. Og i det siste har jeg merket at jeg på en måte hater han litt siden vi ikke har hatt så mye kontakt. Og når jeg prater med ham har jeg blitt mye mer reservert, men det er barevfordi jeg liker ham så godt. Når jeg er litt irritert på ham så blir jeg litt usikker på om jeg er forelsket i han eller i selve forelskelsene. Er det noen som har opplevd lignende?

Anonym poster: 5fd432af21bb8c844d1f1393e9b02630

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du TS?

Hvorfor hater du han fordi du ikke har mye kontakt med han?

Anonym poster: ebc6db41940a9cf4eea268af5abd27d4

Skrevet

Hvor gammel er du TS?

Hvorfor hater du han fordi du ikke har mye kontakt med han?

Anonym poster: ebc6db41940a9cf4eea268af5abd27d4

Jeg er 19. Jeg hater ham ikke på den måten, men jeg vil så gjerne at han skal forstå hvor godt jeg liker ham. For alt jeg vet gjør han jo kanskje det også, men hvis han ikke har slike følelser for meg vil han vel ikke gjøre så mye mer ut av det. Blir skikkelig sjalu hvis han prater med andre jenter. Prøver å ikke bry meg, men det er helt umulig å ikke la det gå inn på meg. At jeg hater han fordi vi ikke har så mye kontakt var kanskje en litt uheldig formulering.

Anonym poster: 5fd432af21bb8c844d1f1393e9b02630

Skrevet

Uff, jeg føler med deg TS!

Jeg har også en bestekompis på skolen som jeg har gått sammen med i 3 år nå, og for en tid siden hadde jeg perioder hvor jeg vekselsvis fikk følelser for ham og gikk rundt og tenkte på ham heeele tiden.

Vi passer så godt sammen og ler og har det alltid tipp topp når vi er sammen, men klarte heldigvis å overtale meg selv til å tro at vi passer best som venner, selv om jeg har sett at han har gitt uttrykk for at han liker meg.... Men tror det er best sånn.

Tror det beste du kan gjøre, TS, er å fortelle ham det. Dere er jo gode venner, så hva er det verste som kan skje? Si til han før du forteller at du vil at dere skal være venner uansett hva som skjer etter at du har vist ham følelsene dine! Good luck girl ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...