TheSgirl Skrevet 6. oktober 2012 #1 Del Skrevet 6. oktober 2012 Blir hjemme alene ikveld,da forloveden skal på fest. Tenkte derfor jeg skulle lage meg noe god mat.. Må være lov å kose seg litt alene også mener jeg Hva lager du når du skal lage "kosemat" kun til deg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 6. oktober 2012 #2 Del Skrevet 6. oktober 2012 Ovnsbakt laks med grønnsaker (samboer liker ikke fisk ). Evt biff med bernaise og pommes frittes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 6. oktober 2012 #3 Del Skrevet 6. oktober 2012 Hva som helst, bare i en mindre posjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blah blah Skrevet 6. oktober 2012 #4 Del Skrevet 6. oktober 2012 Pleier å benytte sjansen til å lage meg noe som mannen min ikke liker Som Chili con Carne, burritos, blomkålgrateng og kjøtt, fisk osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheSgirl Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 6. oktober 2012 Det tenkte jeg ikke på,at jeg kan lage noe som han ikke er så glad i.. Hmm,men å lage fiskeboller og klubb og duppe til en føler jeg blir litt overdrevent..haha Han spiser jo stort sett alt den fyren jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blah blah Skrevet 6. oktober 2012 #6 Del Skrevet 6. oktober 2012 Det er jo bare å lage en litt mindre porsjon, evnt fryse ned til senere eller spise restematen i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå