AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2012 #1 Skrevet 6. oktober 2012 Noen som har erfaringer med dette merket? Hvor kan man finne dette billig på nett? Jeg har uren hud, og synes ikke MD eller Decleor har gjort noe for huden min. Har lest en del positivt om Obagi.. Anonym poster: a600920ff1db3f9fe9aed0f4c2514cfa
Gjest Loverdose Skrevet 6. oktober 2012 #2 Skrevet 6. oktober 2012 Jepp. Har selv prøvd både MD og Obagi - MD ga ingen effekt og Obagi ga meg et nytt ansikt.
carianne Skrevet 7. oktober 2012 #3 Skrevet 7. oktober 2012 Jepp. Har selv prøvd både MD og Obagi - MD ga ingen effekt og Obagi ga meg et nytt ansikt. hvilke produkter brukte du? tok du kuren?
Gjest Loverdose Skrevet 7. oktober 2012 #4 Skrevet 7. oktober 2012 hvilke produkter brukte du? tok du kuren? Jeg brukte Obagi CLENZIderm serien. Fikk den hos hudpleieren jeg gikk til (for uren hud). Produktene i serien jeg brukte var de oransje, lilla og grønne flaskene. Jeg renset huden min med den oransje morgen og kveld, påførte deretter den lilla flasken og smurte ansiktet med den grønne flasken. Gjorde dette hver dag i 3-4 måneder, huden min ble helt ny. Nå holder jeg på å trappe ned på produktene til den mildere CLEZNIderm serien.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #5 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg brukte Obagi CLENZIderm serien. Fikk den hos hudpleieren jeg gikk til (for uren hud). Produktene i serien jeg brukte var de oransje, lilla og grønne flaskene. Jeg renset huden min med den oransje morgen og kveld, påførte deretter den lilla flasken og smurte ansiktet med den grønne flasken. Gjorde dette hver dag i 3-4 måneder, huden min ble helt ny. Nå holder jeg på å trappe ned på produktene til den mildere CLEZNIderm serien. Er det denne du mener? http://www.obagi.com/patients/product-line/clenziderm-md Hva var prisen på det? Jeg lurer også på om du tror det passer best til blandings/fet hud, jeg har nemlig veldig tørr. Anonym poster: dedde4fc1f5986092a944bba83149a95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå