Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en profil der nå et par måneder, og det er gjennomgående merkelig profiler der.

Varianter av:

"Ta kontakt om du lurer på noe! OBS, har ikke VIP, så kan ikke lese meldinger"

"Skriver mer senere"

"Gidder ikke fylle dette ut"

Ser ut til å være 80 % av profilene der.

Mailer jeg får? En rask telling, 90 % er "hei", og ingenting annet. Når dette kommer fra personer med nær blanke profiler klarer jeg ikke fatte hva det er jeg skal svare?

Og for å toppe det hele: Jeg har en forholdsvis lang profil, hvor jeg nevner det meste jeg vet folk ser på som dealbreakere. På tross av dette er det ukentlig noen som dukker opp, vi holder det gående med småprat, og så kommer vi inn på et tema hvor de rygger ut.

Er det jeg som er bortskjemt med utenlandske nettsteder, eller har jeg bare uflaks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste profilene til jentene på alle nettdating-sider er av den typen du beskriver...

• Liker 3
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Dytter litt på denne jeg. Spurte inne i tråden om Nettdating også, om moteplassen.no, og her er samme oppfatning som jeg har. Det er så mange som skryter av denne siden og det skjønner jeg ikke.

Anonym poster: 03a7055bc734c69814f3c7142910c432

Skrevet

Det er en del rart av begge kjønn inne på ulike datingsider, Møteplassen er intet unntak. Jeg traff min eks på Møteplassen og jeg kjenner flere som har funnet sin partner der.

Du får ut av det hva du legger inn i det. Du må nok være litt aktiv der inne og prøve å oppsøke folk selv, ikke bare vente på at de skal skrive til deg....

Skrevet

Jeg har samme erfaring fra møteplassen (jeg er jente) det er ganske mye bedre på sukker, hvertfall blant mine matcher.

Anonym poster: 9209f14d20901f9484d8284f35eabd17

Skrevet

Jeg har vært medlem på møteplassen en liten stund. Har kommet i prat med et par hyggelige menn. Men fra tid til annen kommer det en melding som jeg bare får et sukk fra meg. Et eksempel var en mann som spurte om jeg var interessert i å være med på en reise til USA. Det eneste kravet han hadde til meg var at jeg var lett å omgås og hyggelig, så ville han betale for hele turen. Dette uten å ha vekslet meldinger fram og tilbake. Tipper dette var en "copy-paste" greie han spammet ut til flere jenter. Morroklumpen!

Anonym poster: 186162ee4e53eb8bf571f3b0535a3d79

• Liker 1
Skrevet

Jeg har følelsen av at møteplassen er for folk som er 35 +, eller tar jeg feil?

Anonym poster: 998c3f11bea69b08e92aa05166162e1e

Skrevet

Mye eldre folk der ja, i tillegg er jo ingen silt ut fra start.

Onlinelista inneholder jo folk fra hele landet. Fikk også en drøss meldinger fra uaktuelle damer.

Vet ikke om det bare er meg, men på sukker har jeg også ti ganger bedre utvalg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...