Gå til innhold

Gutter og KNULLING

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Synes innlegget ditt er veldig flott ! Jeg har mistanke om at en del av de som har stilt spørsmålene til kjæresten sin, dessverre ikke har fått oppriktige svar. Det er nok som du sier, et ærlig svar kan få uante konekvenser. Håper "Gutt(er)" kommer tilbake og at de med SVART/HVITT tenking avstår.

Jeg er så glad jeg har den kjæresten jeg har jeg!

Som ikke er redd for å innrømme at han ikke alltid tenker på sex og som tør fortelle meg at han ikke tenner på ALLE damer han ser...!

Og jeg er glad han kjenner meg så godt at han vet at jeg ikke blir sur hvis han sier han vil knulle ei annen...

Det jeg ikke forstår er at enkelte gutter/menn her inne fortsatt påstår at de vet hvordan alle andre menn tenker, føler og fungerer, når jeg sitter her med èn som er helt uenig! Det er flere menn som har sagt sitt på dette emnet og som heller ikke er enige i at alle gutter tenker på sex hele tiden, så hvordan kan dere fortsatt påstå at ALLE tenker på sex hele tiden!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg reagerer litt på hovedinnlegget, av diverse grunner.

Reagerer også på en del av svarene, og spesielt da fra de kvinnelige som skal være forståelige og åpne for gutt(er) sitt innlegg. Dere gjør jo akkurat det samme. Sier at alle jenter reagerer på en måte dere ikke skjønner. At vi føler oss truet :roll:

Er dere så unike dere da? Siden dere kan sitte der og være så innmari forståelsesfull at alt det gutt(er) sier er en sannhet og den må vi tåle? Og samtidig sier dere at kvinner/jenter (dermed alle???) føler seg truet?

Hadde dette innlegget i utgangspunktet blitt lagt til skråblikk og generaliseringer hadde jeg tatt innlegget noe annerledes. At han setter ting på spissen tviler jeg ikke på, eller jeg håper da det for hans skyld...

Men ikke tillegg meg tanker og meninger jeg ikke har. Jeg føler meg ikke truet. Jeg tror ikke at menn tenker noe mindre på sex enn det de gjør. Men når en gutt setter alle mannfolk i en og samme bås, som slett ikke er noe flatterende, ja da må jeg bare le av det hele. At der finnes sånne menn tviler jeg ikke på, ei heller tviler jeg på at det finnes menn av sorten det stikk motsatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å snu litt på det hele: Er ikke disse klisjéene om typisk mannlig seksualitet og typisk kvinnelig seksualitet egentlig myter som står for fall? Er ikke den generelle utviklingen at kvinner tar etter menns "sexvaner" akkurat som de har tatt over røykevaner og alt mulig annet? Med dette mener jeg at jenter i større grad legger fra seg alle de dype, avanserte følelsene de er så berømte for og egentlig tar ganske "lett" på sex.. Det er jo ikke lenge siden nettopp dette ble tatt opp i f.eks. Holmgang (neppe verdens mest seriøse program, men allikevel..) Undersøkelser hadde vist at menn ville ha kos mens kvinner ville ha sex, et bra sexliv var viktigere for kvinner enn et bra kjærlighetsliv osv osv. Dette var ting som ble blåst opp, undersøkelsene viste kanskje mer en tendens eller en utvikling i denne retningen. Hva tror dere om dette?

Det er lenge siden jeg fikk på følelsen av at jenter er like kåte som gutter og at de egentlig ikke er så mye mer komplekse. Husker da jeg var yngre og leste f.eks. den opplysende spørrespalten Mona og Mikkel i bladet Topp. Her fikk man stadig tredd nedover ørene ting som at "målet med sex for gutter er å få orgasme, mens målet for jenter er nærhet". Denne setningen provoserte meg (enda jeg sikkert bare var tolv år) og jeg husker den ennå.. For en utrolig kjip generalisering fra folk som liksom skal drive med sexopplysning for unge gutter og jenter. Slik propaganda førte til at man fikk en slags forestilling om jenter som "engler".. Når man noen år senere finner ut at jenter er jo ikke sånn, ble det nesten, som det har vært nevnt før her, litt skremmende.. (men jeg har vel vendt meg til tanken nå :-) ) Mange jenter hoppa jo til sengs med hvem som helst og var mer opptatt av hvor lenge fyren kunne ha ereksjon enn av "nærhet". Derfor synes jeg det var merkelig at Gutt(er) etter å ha lest på KG, et forum hvor jeg synes kvinner snakker om sex så og si akkurat som gutter kunne ha gjort det, reagerer på denne måten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har ikke vært her inne før. Fant linken via start.no og trykket meg bare inn på kvinneguiden.no Bra side forresten! (bedre side med mer mangfold og seriøsitet tror jeg faktisk man skal lete lenge etter)

Jeg leste litt rundt her under (WOW! SJOKKERENDE!) seksualitet rett og slett fordi jeg er gutt/mann selv og synes dette er like spennende idag som da jeg var 13 :P  

Jeg forstår når jeg leser disse innleggene at det faktisk er Store forskjeller på gutter og jenter når det gjelder dette (også).  

Ikke noe som helst galt i det. Det er vel heller bare fint. Men alikevel får jeg lyst til å fortelle litt om hva jeg synes forskjellen er (kan jo være interressant for noen? Visst ikker er det jo bare å lese noe annet)

Som gutt, og det å lese dette forstår man at det er svært mange fler "tanker" rundt dette temaet for det motsatte kjønn enn det er for gutter. Jeg tror ikke det finnes forumer som dette laget for og av jenter ved en slump, men fordi det altså finnes og er en Stor Stor forskjell på oss. Nok en gang, inget galt med det.

Gutter er som dere sikkert har gjort dere en mening om allerede svært så ensporet. Vi våkner om morgenen og vil KNULLE! Om du som jente ikke merker dette med en gang så kan det ha et utall av grunner. Dersom man Knuller med sin kjæreste hver dag ellers (og det er jo bare flott!) kan det hende (nei-jug jug jug! DET ER SIKKERT) at man har lyst til å knulle allt annet som rører seg også. De fleste gutter har lyst fra den alder av 12/13 år å knulle alt ifra sin kjærestes mor, tante, nabo, frøken, barnehage assistent, buttikkansatt, frisør, venninde, (har jeg sagt frøken? :) og - tja, alt og alle andre som rører seg der ute vil jeg mene?

Vi tenker på SEX med alle, og til alle tider. Selv har jeg onnanert (haha jeg har nesten glemt hvor mange ganger! Hjelp) ca 7 ganger bare idag og her sitter jeg og... yes :) tenker på SEX igjen altså :/  

Hva jeg (og mange andre) lurer litt på er om dere/jenter synes det er noe galt i det?

Personlig synes jeg det virker veldig fint å være jente å kunne sette ord på så mange forskjellige ting som for oss gutter kort og greit kan sammenfattes i et ord - KNULLE, men så er jo jeg også gutt/mann selv da.

Jeg bruker ordet KNULLE og da med STORE bokstaver for å fremheve at vi virkelig mener dette og at det er hva som gjør at vi er hva vi er.

Håper ikke folk her inne blir sure på dette innlegget eller noe slik. Jeg tror ikke jeg kommer til å komme tilbake hit heller men jeg tenkte jeg kunne benytte meg av ytringsfriheten som mange andre her og bare skrive inn noe mens det falt i fanget mitt :)  

Kunne jeg ville jeg sikkert KNULLET 97 % av dere alle sammen også. Håper ikke det er noe galt i det heller.

-Om ikke annet vil jeg si Gutt(er) har en egen evne til å skape debatt. Noen fremtidsvisjonær derimot, er han nok ikke;

Håper ikke folk her inne blir sure på dette innlegget eller noe slik. Jeg tror ikke jeg kommer til å komme tilbake hit heller men jeg tenkte jeg kunne benytte meg av ytringsfriheten som mange andre her og bare skrive inn noe mens det falt i fanget mitt :)

Det er interessant å lese de mange kommentarer som er kommet i ettertid rundt dette, og jeg har en misstanke om at selv Gutt(er) ville være/er litt spørrende til hva opphavet for dens respons kan være.

Jeg har lest igjennom dette innlegget en god del ganger nå for å søke essensen selv, men selv om jeg kan forstå at det rettes kritikk mot å sette alle menn i samme båt, at det kan bli oppfattet som barnslig å være leken som en 13 åring i de sene 20 årene - og at det for sarte sjeler kan være krenkende å høre noen påstå at deres kjæreste muligens har vært inne på tanken om hvordan det ville være å hoppe til køys med moren deres - tror jeg alikevel ikke konklusjonen er satt.

Det må være noe mer?

Dersom man strippet det hele ned, og satt enslige setninger frem ville det vel nødig skape en slik debatt.

Eksempelvis kan jeg forestille meg at en gjest i dette forumet kom hit med være seg navnet Gutt(er), åpnet en ny tråd kalt 'Gutter og Knulling' og kun skrev inn;

'Alle gutter i hele verden vil knulle moren din fra fylte 13'

-for siden å forlate forumet igjen.

Ville det i seg selv snekret 5 sider debatt? Neppe.

Eller er det utslagsgivende at han påstår at gutter fra fyllte 13 vil knulle de fleste kvinner han i farten greier å ramse opp i innlegget sitt. Jeg er åpen for det, men jeg betviler det også. Det at en kåt gutt, for ja - det er vel ikke sensasjonellt i seg selv at gutt, i en alder av 13 + + (gjerne 20, eller 30) kunne tenke seg å ha sex med kvinner uten tanke på vilken yrkesbakgrunn de måtte ha? Det alene burde vel ikke skape overskrifter?

Så er det dette med moren igjen.

Jeg kan med hånden på hjertet fortelle at jeg selv for mange år siden ble svært så forbannet da en av mine nære kammerater på 'fleip' (?) kastet ut en kommentar om at moren min var skikkelig digg, og at han gjerne skulle knullet vettet ut av henne!

Vi var 15 på det tidspunktet tror jeg og det var ingen kul ting å høre for en tøff 15 år gammel gutt om moren sin. Jeg husker ikke ordrett hvordan jeg selv reagerte, men tror nok jeg fleipet det hele bort selv.

Ok, så syntes jeg det var kvalmt å høre ham si det. Pluttselig får du bilder av kameraten din som 'ED the horse', og mor som evig-vinnende rytter på hjernen og det er ikke behaglig for noen av oss. Men kan jeg forstå at han som et enkelt individ, helt uten relaterte familiebånd til meg og min familie kunne stå der med pikken i hånden sin og tenke noe slik?

Så absolutt.

Personlig kan jeg ikke huske å ha hatt lyst til å kose med noen av mine kjæresters mødre selv, men jeg ville følt meg uærlig dersom jeg hadde benektet at noe slikt kan forekomme. Hjelpe meg, jeg vet da faktisk om langt værre ting folk har gjort opp gjennom årene.

At en person tilstår å ha et enormt sexbehov vil jeg heller ikke tro er utslagsgivende for denne debatten.

Gutt(er) starter sitt innlegg hvor han begrunner sitt innspill med at han selv hadde lest rundt her i forumet, og dersom jeg tar ham på ordet for det, vil jeg tro han og fikk et inntrykk av at det var mang en kvinne med et godt sexliv her også. For meg høres det heller ikke ut som et skryteri-innlegg. Derfor kan jeg ikke tro at skribenter her inne verken har følt seg truet eller følt noen missunelse på bakgrunn av det.

Det må være noe mer?

Utslaget kan selvsagt komme av uttalelser som nedenforstående;

..Vi våkner om morgenen og vil KNULLE! Om du som jente ikke merker dette med en gang så kan det ha et utall av grunner. Dersom man Knuller med sin kjæreste hver dag ellers (og det er jo bare flott!) kan det hende (nei-jug jug jug! DET ER SIKKERT) at man har lyst til å knulle allt annet som rører seg også.

-men ikke en gang dette vil jeg slå meg til ro med. Dvs, Dersom hver enkelt kjæreste til hver enkelt skribent som igjen har kommentert tråden personlig ville yttret en slik påstand til sin kjære, ville det være noe helt annet. Da ville man kunnet si at dette var et personlig angrep på nær familie, venner og sin kjæreste selv og man ville unektelig tatt seg svært nær av det. Men slik er det nå en gang ikke.

Det må være noe mer. Noe som får mennesker til å ta dette til seg og forhøre seg med sin kjæreste hjemme man trodde man kjente, om denne karakteristikken er simulant med deres innerste tanker, og om de deler ønske om sex med fler enn en selv.

Dersom man føler behov for å gi detaljert beskrivelse på sitt eget private samliv på bakgrunn av en innleggers skriblerier, må Gutt(er) ha truffet et punkt få av oss, om noen - har forståelse for hvor dypt stikker.

Jeg vet ikke hvor mye sjel og mening denne Gutt(er) la i sitt innlegg her selv. Jeg tror på ham når han sier han mener det. At han skal korsfestes på bakgrunn av det er jeg ikke sikker på. Noen timers refleksjon kan ha gitt ham andre synspunkter selv.

Det har vært svært interessant, og jeg venter ingen konklusjon på hvordan og hvorfor - bare en litt bredere forståelse for hvordan vi som enkelt-individ og mann/kvinne tenker.

ps: Gutt(er), dersom du fremdeles leser/skriver innlegg her med oppriktighet og hva du tror for å være 'sant' vil du gjøre lurt i å legge dette på minnet;

[if you tell people the truth, make them laugh or theyll kill you. -George Bernard Shaw]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hei!

Jeg har ikke vært her inne før. Fant linken via start.no og trykket meg bare inn på kvinneguiden.no Bra side forresten! (bedre side med mer mangfold og seriøsitet tror jeg faktisk man skal lete lenge etter)

Jeg leste litt rundt her under (WOW! SJOKKERENDE!) seksualitet rett og slett fordi jeg er gutt/mann selv og synes dette er like spennende idag som da jeg var 13 :P  

Jeg forstår når jeg leser disse innleggene at det faktisk er Store forskjeller på gutter og jenter når det gjelder dette (også).  

Ikke noe som helst galt i det. Det er vel heller bare fint. Men alikevel får jeg lyst til å fortelle litt om hva jeg synes forskjellen er (kan jo være interressant for noen? Visst ikker er det jo bare å lese noe annet)

Som gutt, og det å lese dette forstår man at det er svært mange fler "tanker" rundt dette temaet for det motsatte kjønn enn det er for gutter. Jeg tror ikke det finnes forumer som dette laget for og av jenter ved en slump, men fordi det altså finnes og er en Stor Stor forskjell på oss. Nok en gang, inget galt med det.

Gutter er som dere sikkert har gjort dere en mening om allerede svært så ensporet. Vi våkner om morgenen og vil KNULLE! Om du som jente ikke merker dette med en gang så kan det ha et utall av grunner. Dersom man Knuller med sin kjæreste hver dag ellers (og det er jo bare flott!) kan det hende (nei-jug jug jug! DET ER SIKKERT) at man har lyst til å knulle allt annet som rører seg også. De fleste gutter har lyst fra den alder av 12/13 år å knulle alt ifra sin kjærestes mor, tante, nabo, frøken, barnehage assistent, buttikkansatt, frisør, venninde, (har jeg sagt frøken? :) og - tja, alt og alle andre som rører seg der ute vil jeg mene?

Vi tenker på SEX med alle, og til alle tider. Selv har jeg onnanert (haha jeg har nesten glemt hvor mange ganger! Hjelp) ca 7 ganger bare idag og her sitter jeg og... yes :) tenker på SEX igjen altså :/  

Hva jeg (og mange andre) lurer litt på er om dere/jenter synes det er noe galt i det?

Personlig synes jeg det virker veldig fint å være jente å kunne sette ord på så mange forskjellige ting som for oss gutter kort og greit kan sammenfattes i et ord - KNULLE, men så er jo jeg også gutt/mann selv da.

Jeg bruker ordet KNULLE og da med STORE bokstaver for å fremheve at vi virkelig mener dette og at det er hva som gjør at vi er hva vi er.

Kunne jeg ville jeg sikkert KNULLET 97 % av dere alle sammen også. Håper ikke det er noe galt i det heller.

Nå har jeg ikke lest hele tråden, men svarer for det.

Jeg lar meg ikke provosere av innlegget ditt, gutt, men jeg vil gjerne kommentere det.

Ikke kom å fortell meg at du ikke kommer til å komme tilbake her. Klart du gjør, klart du kommer tilbake for å se om du har klart å provosere på deg noen av damene her inne. Tenker til og med at du kunne tenke deg å pult enkelte ut i fra svarene du har fått.

Heldigvis tenker ikke alle som deg.

Jeg vet 100% sikkert at min kjære aldri ville pult min mor, heller motsatt da vil jeg tro (med all min respekt, mor). Ikke ville han pult alt han ser som leer på seg heller. Herregud, han har da smak, noe du umulig kan ha.

Selvfølgelig kunne en person som deg garantert pult 97% av damene her inne, du setter jo like høye krav som en rundbrenner, ett hull er ett hull, godt nok det....

Og garanter hadde 97% av damene her inne hatt null glede eller utbytte av å knulle deg. Fordi du for meg virker som en svær EGOIST, aldri faen om du skulle fått tømt deg i mitt hull.

Men nå lar jeg meg heller ikke provosere av deg. Kjenner din type. Du er og blir en gutt, en mann ville aldri ha skrevet noe slikt, en mann er for smart og omtenksom til å komme med sånne utsagn.

Ha en riktig god helg, håper du får pult tante Tordis da :wink:

MVH Ronja_80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg ikke forstår er at enkelte gutter/menn her inne fortsatt påstår at de vet hvordan alle andre menn tenker, føler og fungerer, når jeg sitter her med èn som er helt uenig! Det er flere menn som har sagt sitt på dette emnet og som heller ikke er enige i at alle gutter tenker på sex hele tiden, så hvordan kan dere fortsatt påstå at ALLE tenker på sex hele tiden!?!

Enig.

Jeg føler meg heller ikke truet, og jeg og sambo snakker åpent om andre folk vi finner tiltrekkende.

Imidlertid VET jeg at han ikke alltid vil ha sex alltid, eks om morgnen, for når han sier nei når jeg tar initiativ tror jeg han mener nei. Og hvem skal da komme og si at han da egentlgi vil, for alle gutter/menn vil til enhver tid?? Det er generaliseringen over menn jeg opprøres over, ikke den "egentlige sannheten" mange har mener at bla. jeg ikke vil innse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå konferert med sambo og ba om sambos mening mht at jeg var redd for sannheten.

Han ba meg sitere han på følgende: "Poirot, når du velger å diskutere med så mye dumme folk, får man dumme svar. Jeg skjønner ikke at du gidder. Det sier seg selv at dette ikke er sant"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker til og med at du kunne tenke deg å pult enkelte ut i fra svarene du har fått.  

Heldigvis tenker ikke alle som deg.

Tenkte du selv igjennom dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg funderer fremdeles på hva Gutt(er) har brakt på bane som skaper en slik debatt. Derfor;

Det må være noe mer. Noe som får mennesker til å ta dette til seg og forhøre seg med sin kjæreste hjemme man trodde man kjente, om denne karakteristikken er simulant med deres innerste tanker, og om de deler ønske om sex med fler enn en selv.

Dersom man føler behov for å gi detaljert beskrivelse på sitt eget private samliv på bakgrunn av en innleggers skriblerier, må Gutt(er) ha truffet et punkt få av oss, om noen - har forståelse for hvor dypt stikker.

[A little rudeness and disrespect can elevate a meaningless interaction to a battle of wits and add drama to an otherwise dull day! -Calvin and Hobbes]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nysgherrighet og undring kanskje, Calvin calvin?

En person av det motsatte kjønn setter ut en ganske bastant påstand. Man vil vel da kanskje forhøre seg med den mannen man bor med for å se hva nettopp han sier om saken? Dette er bare en teori, kan ikke svare for hvorfor de andre har gjort det. Selv har jeg ikke tatt det opp med samboer. Hvorfor ikke? Fordi jeg kjenner han og trenger ikke vite svaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem trenger vel TV på en lørdagskveld? Det er bare å logge seg inn på kvinneguiden, finne frem til "Skråblikk og generaliseringer", og man har underholdning for flere timer fremover *ler*

Dette er morsomt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri kjent meg igjen i det stemplet gutter har fått på seg, for alltid å være "ute etter et knull". Selv ikke den gang jeg var 14 år. Mange vil vel sikkert si at: "Det må være noe galt med deg Postmannen. Du er sikkert homo eller noe", men jeg føler det ikke slik, og jeg er ikke homofil heller. Vil vel heller påstå at sex (og samliv) aldri har vært noe av særlig interesse for meg. That's me! :-? Foretrekker ensligheten (og iblandt også ensomheten).

Se bare på profilen min. Du finner ingen postinger der av meg på hverken "Seksualitet" eller "Samliv".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men at vi TENKER PÅ KNULLING fra det sekundet vi slår opp øynene, eller hehe, døser med de igjen - DET skal jeg  garantere deg, ikke 100, ikke 200...iiiiikke 300 men godt over 1000 % sikkert :)

Dette er absolutt ikke sant.

Og så om det at de som reagerer på slik grotesk generalisering skal være noen gamle grinebitere... Jaja, jeg er en gutt/mann i 20-årene selv, og jeg liker ikke at andre snakker på vegne av meg.

Min teori er at vi her har med en overkåt gutt å gjøre. For all del, la ham være så kåt han vil, men han bør la være å snakke på mine vegne. Og på mine kameraters vegne. Jeg tror jeg kjenner meg selv og mine kamerater litt bedre enn han gjør, og ingen av oss passer til beskrivelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:o *leser igjennom innlegget, hever øyenbrynene, rynker på nesen, ler, og sier snakk for deg selv gutt(er)* :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gotthard

om de tankene du skriver om øverst her er slik gutter tenker ,,,,, ja da er jeg ikke så mye gutt som jeg trudde gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...