Gå til innhold

Gutter og KNULLING

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt(er)

Hei!

Jeg har ikke vært her inne før. Fant linken via start.no og trykket meg bare inn på kvinneguiden.no Bra side forresten! (bedre side med mer mangfold og seriøsitet tror jeg faktisk man skal lete lenge etter)

Jeg leste litt rundt her under (WOW! SJOKKERENDE!) seksualitet rett og slett fordi jeg er gutt/mann selv og synes dette er like spennende idag som da jeg var 13 :P

Jeg forstår når jeg leser disse innleggene at det faktisk er Store forskjeller på gutter og jenter når det gjelder dette (også).

Ikke noe som helst galt i det. Det er vel heller bare fint. Men alikevel får jeg lyst til å fortelle litt om hva jeg synes forskjellen er (kan jo være interressant for noen? Visst ikker er det jo bare å lese noe annet)

Som gutt, og det å lese dette forstår man at det er svært mange fler "tanker" rundt dette temaet for det motsatte kjønn enn det er for gutter. Jeg tror ikke det finnes forumer som dette laget for og av jenter ved en slump, men fordi det altså finnes og er en Stor Stor forskjell på oss. Nok en gang, inget galt med det.

Gutter er som dere sikkert har gjort dere en mening om allerede svært så ensporet. Vi våkner om morgenen og vil KNULLE! Om du som jente ikke merker dette med en gang så kan det ha et utall av grunner. Dersom man Knuller med sin kjæreste hver dag ellers (og det er jo bare flott!) kan det hende (nei-jug jug jug! DET ER SIKKERT) at man har lyst til å knulle allt annet som rører seg også. De fleste gutter har lyst fra den alder av 12/13 år å knulle alt ifra sin kjærestes mor, tante, nabo, frøken, barnehage assistent, buttikkansatt, frisør, venninde, (har jeg sagt frøken? :) og - tja, alt og alle andre som rører seg der ute vil jeg mene?

Vi tenker på SEX med alle, og til alle tider. Selv har jeg onnanert (haha jeg har nesten glemt hvor mange ganger! Hjelp) ca 7 ganger bare idag og her sitter jeg og... yes :) tenker på SEX igjen altså :/

Hva jeg (og mange andre) lurer litt på er om dere/jenter synes det er noe galt i det?

Personlig synes jeg det virker veldig fint å være jente å kunne sette ord på så mange forskjellige ting som for oss gutter kort og greit kan sammenfattes i et ord - KNULLE, men så er jo jeg også gutt/mann selv da.

Jeg bruker ordet KNULLE og da med STORE bokstaver for å fremheve at vi virkelig mener dette og at det er hva som gjør at vi er hva vi er.

Håper ikke folk her inne blir sure på dette innlegget eller noe slik. Jeg tror ikke jeg kommer til å komme tilbake hit heller men jeg tenkte jeg kunne benytte meg av ytringsfriheten som mange andre her og bare skrive inn noe mens det falt i fanget mitt :)

Kunne jeg ville jeg sikkert KNULLET 97 % av dere alle sammen også. Håper ikke det er noe galt i det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm da er jeg blant de resterende 3 prosentene jeg da :ler:

Plutselig oppdager du at det er forskjell mellom kvinner og menn? Kunne du ikke da prøve å dra det litt lenger? Kom igjen! Prøv! Det går så fint atte. Prøv å si til deg selv at også gutter er forskjellige de også. Prøv å forestille deg at nabomannen ikke tenker på det samme som deg akkurat nå, og kanskje ikke gjennom hele denne dagen engang. Kom igjen, prøv litt hardere nå, trekk pusten dyyyypt og tenk tanken. Er ikke farlig skjønner du :wink:

Vi jenter er forskjellige vi og. Prøv å tenke det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like spennende som da du var 13? :ler:

Du har ikke utviklet deg mye gitt :trøste:

For meg er sex mye mer spennende i dag enn da jeg var 13. Og ja, selv om jeg har to x-kromosom var jeg som 13-åring opptatt av sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Du tok den for langt i det du nevnte mor.  :roll:

:ler: Ja stussa over dne jeg og.

Slenger meg på de andre og sier at jeg tror ikke du snakker for alle gutter og ihverfall ikke MENN :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gutt(er)
Tror du burde bytte ut ordet "vi" med "jeg"/"mange". Menn er ikke like de heller. Alle er ikke som deg.

Hm, sant nok Poirot. Vi kan for ordens skyld gjøre det. Jeg ser ingen grunn til å kverulere, så ok. Vi bytter "vi" med "mange" for som du påpeker så er ikke "alle" som "meg".

Men alikevel så måtte jeg le litt når jeg leste dette replyet fra deg nå, for.. hehe det er et ganske ordinært svar på tiltale å få som gutt når man nevner dette. Noen ganger så virker det for "mange" av oss som om jenter selv føler seg litt truet av vår "enkelthet". Kan godt være styggelig feil såklart. Men det går igjen at <du snakker ikke på vegne av ALLE> liksom :) Jeg tror jenter kunne lære en god del om gutter ved å innse, eller lytte i det minste og prøve å innse at de ALLER aller AAAALLLLLEEERR fleste av "mange oss" faktisk står inne for nøyaktig hva jeg skrev her.

Vi er svææært enkle (hei, de fleste gutter er også skremmende klar over at jenter er MYE MYE myyyyyyye mer intelligente små vesner enn hva de tørr å gi utrykk for) forstår du. Vi vil altså KNULLE, knulle ooooo g, KNULLE. Dette er hva det hele dreier seg om. KNULL - KNULL og please, la meg bare...mmmm :) Knulle.

Jeg vet jeg høres ut som en borskjemt liten drittunge nå, sier masser med barnslige ting og slikt men vi gutter (ai! det gjorde jeg det igjen :ler: Ikke VI men "mange" gutter ser en pupp,mus,rumpe som 12 åring og går med tunga ut av munnen resten av sitt liv.

Gud hjelpe å kåte vi faktisk er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gutt(er)

:ler: Ja stussa over dne jeg og.

Slenger meg på de andre og sier at jeg tror ikke du snakker for alle gutter og ihverfall ikke MENN :wink:

(kom ikke langt gitt)

Svarer på din jeg Madam Felle for "mor" her går igjen ;)

2 ting leste jeg nå som for meg som gutt/mann-29 får meg til å le :)

Ok - dersom folk er, eller vent. Selvsagt er dere jenter litt sjokkert når jeg nevner "moren deres" her og synes det høres - tja, jeg vet ikke. Sykt ut, dumt, eh..? Ja hva enn egentlig.

Jeg tror saktens man kunne påført en kvinne/jente/dame hjertinnfarkt dersom de fikk slippe inn i hodet på en hvem som helst mann på gaten i bare 5 minutter en varm sommerdag under solen :) Jeg t r o r det er svært mye kynisme ute å går. Hvem vet, kansje det er til det beste (personlig tror jeg det :) )

Nr 2 her var den om gutt vs MANN..

Nå er jeg 29 selv. De fleste av mine bekjente er rundt 35. "Vi" er vel helt ordinære gutter/menn skulle jeg tro. 95 % har kjæreste, i mitt firma ligger lønn ca rundt 400/450 gj.snittlig. Vi går ut en kveld i ny og ne, spiller fotball .. ja, det helt vanlige..

Jeg har 1 bitteliten ting å si til dette i forrhold til gutt/MANN vilket er:

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA

-jeg trengte den :)

Og til deg som forteller at ikke "alle" fordi kjæresten vil sove på morningen. .

Joda - jeg mener selvsagt ikke at det ikke er godt å ligge å sove også. Selv liker jeg ikke så godt å drive med slikt på morningen selv (hmm-sikkert noe galt med oss, de fleste liker det gjør de ikke??) Men at vi TENKER PÅ KNULLING fra det sekundet vi slår opp øynene, eller hehe, døser med de igjen - DET skal jeg garantere deg, ikke 100, ikke 200...iiiiikke 300 men godt over 1000 % sikkert :)

Hva ellers tenker dere når dere leser dette egentlig jenter? Høres det helt latterlig dumt ut altså?? Jeg synes det er - vel jeg hadde vel regnet med det, og prøver faktisk å være svært ærlig her.. Det jeg synes er litt gøy er at jeg vet dere sikkert mener deres også. Jeg har vel aldri og kommer vel aldri til å tørre å si dette et annet sted enn her annonymt selv, så det er kansje ikke så rart at dere ikke har truffet så mange gutter/MENN tidligere?

Det ville bare være litt gøy rett og slett, om dere virkelig visste... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gutt(er)
Gutt(er) du høres ut som en kristen forkynner i den skrivemåten. Ro deg.

Å!!!

Kan du vennligst fortelle meg vilken menighet du er medlem av med en gang!!

haha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har jeg hørt dette før....

Jo! Det må være fra en av Agnar Mykles bøker -

han skriver forresten også noe om en kvige i fjøset..

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Pterodactylkake

HAHAHAHAHAHAA :hoho::hoho::hoho:

Stopp jeg pisseer på meg!!! KAN NOE GI MEG TENA LADY FOR KVINNER NÅ!?

Førsteklasses humor her :ler: :ler: :ler: :ler: :ler: :ler: :ler: :ler: :ler: :ler: :ler: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg som endelig trodde jeg hadde funnet løsningen på hvorfor gutter/menn ikke kan tenke to tanker samtidig. Hjernekapasiteten er jo allerede brukt på andre ting. :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...