AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2012 #1 Skrevet 6. oktober 2012 Jeg har hatt en elsker i et par måneder nå. Vi treffes 2-3 ganger i uken, i tillegg til at vi sender meldinger hele tiden. Det er i utgangspunktet ikke noe seriøst, meldingene består stort sett av sex. Men det er jo litt intenst i og med at vi treffes såppas ofte og sender så mange meldinger. Men i det siste har jeg tatt meg selv i å savne mer kos. Vi overnatter aldri med hverandre fordi det ikke passer med noen av jobbene vi har, så den lille kosen som blir er er bare rett etter sex. Jeg er usikker på om det er kos med HAN jeg savner eller bare kos i seg selv. Uansett vil jeg ikke si at jeg er forelsket, for det skjer ikke så fort med meg men. Nei, jeg vet ikke. Sexen er jo god så det virker dumt å avslutte det bare fordi jeg savner kos og er redd for at det er et dårlig tegn. Men kanskje det er best å gi seg mens leken er god. Anonym poster: 5e5ccd7b0d5ed6e40bb5fbcf1d93ed97
smilo Skrevet 7. oktober 2012 #3 Skrevet 7. oktober 2012 Er dere single begge to? I såfall kan du jo hinte om at det hadde vært herlig med en natt ammen, og se hva som skjer. Hvis dere ikke er single begge så avslutt umiddelbart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå