AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2012 #1 Skrevet 6. oktober 2012 Dagens Horoskop for Tvillingene: 06.10.12 Det er stor fare for at du går hen og forelsker deg. Halleluja, jeg som er syk og må være hjemme idag???? Hjelp... Anonym poster: 6abf4648c0d38898d53b5cda24c47d87
Steinar40 Skrevet 6. oktober 2012 #3 Skrevet 6. oktober 2012 At noen faktisk tror på horoskop er bare helt utrolig hehe
Kapteinen Skrevet 6. oktober 2012 #4 Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Jeg går vitenskapelig til verks Mitt horoskop for september/oktober sier blant annet: "Er du singel? Din glødende utstråling må man jo være av stein for å motstå, og nå er du varm og glad og klar til å hoppe uti det med en ny flamme. Utnytt enhver mulighet, sier stjernene. Hvis du er i et forhold, kan et vandrende blikk fra din side skape problemer. Ikke frist skjebnen altfor mye. Konsentrer deg om det du har. Det er mange som misunner deg det." Dette var nytt for meg, jeg trodde jeg var en 21 år gammel, ukysset mann som frastøter folk på en daglig basis. " Overraskende nok har du det virkelig gøy på jobb." Feil, jeg hatet jobben så mye at jeg mistet nattesøvnen, så ble jeg arbeidsledig. "Selskapeligheter og fest vil krydre sommerkveldene. Dagene går med til godt lag på stranden eller shoppingtur på byen, enten hjemme eller i et naboland. På mange måter får du en ferie du vil mimre om i mange år framover" I wish, har ikke vært fest siden i fjor og siden jeg er både blakk og arbeidsledig ser jeg ikke mange shoppingturer i min fremtid. Konklusjon: Horoskoper er tullprat, du er din egen lykkesmed og dersom du vil gå hen og forelske deg så prøv her i stedet. Endret 6. oktober 2012 av Kapteinen 1
PanLi Skrevet 8. oktober 2012 #5 Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Liker horoskoper, jeg. Bruker dem eklektisk Tar til meg det som gjør noe for meg, og kaster det jeg ikke kan bruke! Endret 8. oktober 2012 av PanLi 2
PanLi Skrevet 8. oktober 2012 #7 Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Næh. Typisk en kast-profeti på en hjemme-syk-dag! Men. Profetier kan bli selvoppfyllende. Det å lese sånne ting kan gjøre at en kikker litt ekstra etter, og får øye på ting en ikke ellers ville sett Endret 8. oktober 2012 av PanLi
Gjest Disguise Skrevet 8. oktober 2012 #8 Skrevet 8. oktober 2012 Skal si jeg har vanskelig å forstå hvordan posisjonen på stjerner og planeter skal påvirke livet ditt og da spesielt kjærligheten.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #9 Skrevet 8. oktober 2012 I følge lokalavisa til foreldrene mine skulle jeg møte kjærligheten i løpet av uka Nå har jeg truffet en mann for noen uker siden hvor det er så og si full klaff - og jeg treffer ham igjen i morgen, men lurer på om horoskopet synes det er greit at jeg møtte ham tidligere enn det som står skrevet? Ellers er det jo fint hvis alle andre i samme stjernetegn får oppleve kjærligheten samtidig da... Anonym poster: fcdd6ab5e644abce78b292f0ac82ed3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå