Gjest Tex Skrevet 28. februar 2004 #21 Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg brekker til med knestrømper denne dagen. Det er ingen som skal titte under kjolen min annet enn min mann når vi er trygt hjemme, og jeg klarer kjapt å få dem av før han oppdager noe. Comfort before beauty når det gjelder usynlige ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 28. februar 2004 #22 Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg har aldri brukt noen andre enn hm sine jeg, og de har jeg aldri hatt noen problemer med. De sitter som et skudd på meg.Holder seg etter vask også. Men jeg vil vel velge noe litt mer lukrativt til den store dagen, mest pga fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 29. februar 2004 #23 Del Skrevet 29. februar 2004 Mine stay-ups fra HM sitter perfekt alltid. Kan ikke annet enn å anbefale dem jeg...Skal iallefall ikke ha sånna man fester til korsettet..de er U.B.hagelige!!! Iallefall alle de jeg har hatt...så de brukes kun til pynt til spesielle "anledninger"..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 29. februar 2004 #24 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg bruker strømper en gang i skuddåret, men de gangene det skjer har de fra H&M fungert bra. Sitter oppe og greier.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå