Gjest MrsL Skrevet 25. februar 2004 #1 Skrevet 25. februar 2004 Hvor anbefaler dere å kjøpe dette? Hvilke merker er bra? Har aldri eid en saty up i hele mitt liv
cappocino Skrevet 25. februar 2004 #2 Skrevet 25. februar 2004 Jeg kjøpte Walford ( ?) stay ups! Tror det er det merket heter. Kjøpte iallefall i en "strømpebutikk" og ikke på HM eller Lindex (bare tull det de selger der) Veldig gode strømper som holder seg fine vask etter vask. Ellers så er jeg veldig fornøyd med merket sissi.
cappocino Skrevet 25. februar 2004 #4 Skrevet 25. februar 2004 Jepp holdt seg oppe hele dagen. Husk på å IKKE bruke bodylotion etc på lår dagen du skal ha de på...
Peluche Skrevet 25. februar 2004 #5 Skrevet 25. februar 2004 Jeg kjøpte Walford ( ?) stay ups! Tror det er det merket heter. Kjøpte iallefall i en "strømpebutikk" og ikke på HM eller Lindex (bare tull det de selger der) Veldig gode strømper som holder seg fine vask etter vask. Ellers så er jeg veldig fornøyd med merket sissi. Hm. Jeg har kjøpt både dyre og billige som på HM osv, og synes det er bare tull å betale mer enn 69 kroner for dem til "hverdagsbruk". Men til festbruk er Oroblu etc overlegne selvsagt.
minniepus Skrevet 27. februar 2004 #6 Skrevet 27. februar 2004 Jeg kjøpte Walford ( ?) stay ups! Tror det er det merket heter. Kjøpte iallefall i en "strømpebutikk" og ikke på HM eller Lindex (bare tull det de selger der) Veldig gode strømper som holder seg fine vask etter vask. Ellers så er jeg veldig fornøyd med merket sissi. Lindex sine funker fint de......
Gjest Lompa Skrevet 27. februar 2004 #7 Skrevet 27. februar 2004 Joda, Lindex sine er egentlig veldig bra, men akkurat den dagen tror jeg jeg vil satse på noen som ligger litt høyere i både pris og kvalitet. Lindex sine bruker jeg masse av ellers.
minniepus Skrevet 27. februar 2004 #8 Skrevet 27. februar 2004 Joda' date=' Lindex sine er egentlig veldig bra, men akkurat den dagen tror jeg jeg vil satse på noen som ligger litt høyere i både pris og kvalitet. Lindex sine bruker jeg masse av ellers.[/quote'] Greit nok det, men denne dagen er de, for de fleste, veldig lite synlige da...
Gjest Lompa Skrevet 27. februar 2004 #9 Skrevet 27. februar 2004 :-) Helt til strømpebåndet skal av......Hvilket jeg VET at en del av mine kommer til å forlange.
Tari Skrevet 27. februar 2004 #10 Skrevet 27. februar 2004 Jeg er også veldig fornøyd med Wolford sine, jeg ville også lagt mer penger i strømper på denne dagen. De er da ikke så dyre heller.. Tror jeg betaler 200 kroner jeg for de jeg pleier å kjøpe. Det har de fleste råd til på denne dagen..
cappocino Skrevet 27. februar 2004 #11 Skrevet 27. februar 2004 Lindex sine funker fint de...... Håper HM og Lindex sine har blitt bedre.... for det blir dyrt i lengden å kjøpe dyre merker. Har bare "brent" meg på de før og ville ikke gå å dra opp strømpebuksene hele tiden på bryllupsdagen.....
Tari Skrevet 27. februar 2004 #13 Skrevet 27. februar 2004 På Wolford.com ser det ut som merket bare selges i Oslo...
Fakse Skrevet 27. februar 2004 #14 Skrevet 27. februar 2004 Man kjøper alltid to par. Et til å ha på seg og et til å ha i veska. Dette gjelder enten en kjøper dyre eller billige strømper, for alt kan rakne og det er kjedelig med raknede strømper...
Arwen Skrevet 27. februar 2004 #15 Skrevet 27. februar 2004 Jeg har strømpeholde på korsettet mitt jeg, så skal ha vanlige strømper uten silikon øverst. Er veldig glad jeg slipper det, for synes det er ubehagelig å ha på seg. De beste jeg har hatt er forøvrig Oroblu sine.
Tari Skrevet 28. februar 2004 #16 Skrevet 28. februar 2004 Jeg har strømpeholde på korsettet mitt jeg, så skal ha vanlige strømper uten silikon øverst. Er veldig glad jeg slipper det, for synes det er ubehagelig å ha på seg. De beste jeg har hatt er forøvrig Oroblu sine. Det er veldig viktig at man har riktig størrelse i stay-ups ihvertfall. Jeg hadde en gang på stay-ups fra Lindex en hel kveld..i tydeligvis helt feil størrelse for når jeg skulle ta de av på kvelden var jeg helt blå på lårene! (Ja, jeg hadde drukket litt så jeg hadde nok merket det fortere i edru tilstand) Men, om man skal stå og gå mye med stay-ups er det veldig viktig å påse at de er store nok for man hovner jo ofte opp litt i bena.
Arwen Skrevet 28. februar 2004 #17 Skrevet 28. februar 2004 Kjøper alltid rett størrelse, men synes det er bedre med strømpebukser uansett. Da velger jeg heller det.
Tari Skrevet 28. februar 2004 #18 Skrevet 28. februar 2004 Kjøper alltid rett størrelse, men synes det er bedre med strømpebukser uansett. Da velger jeg heller det. Jeg mente ikke at du ikke kjøper rett størrelse, men bare en kommentar til at du syns det er ubehagelig. At man ihvertfall må påse at man har riktig størrelse. Ville bare dele med dere en av mine tabber.
Arwen Skrevet 28. februar 2004 #19 Skrevet 28. februar 2004 Jeg mente ikke at du ikke kjøper rett størrelse, men bare en kommentar til at du syns det er ubehagelig. At man ihvertfall må påse at man har riktig størrelse. Ville bare dele med dere en av mine tabber. OK :D
jea Skrevet 28. februar 2004 #20 Skrevet 28. februar 2004 Jeg tror jeg vil gå for stay ups har samme undertøy som arwen.men de strømpene føler jeg att drar ned hele undertøyet mitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå