Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå vært på 4 dates med en jeg traff på nettet.Vi har ikke hatt sex og eg er veldig redd for at han kun skal være ute etter en ting.

Merker han begyer hinte litt frempå, vil helst møtes hjemme hos meg og han er veldig på hele tiden... Vi har datet i en månede, med en ukes mellomrom. Kan gå ett par dager uten han tar kontakt, men han tar intiativ til å treffes igjen...Huff hvorfor skal det være så vanskelig...

Anonym poster: 16ae1c07953e688237d82af06ab316cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ikke ha sex med ham med mindre du føler deg klar og at du vil.

Slik det høres ut nå så burde du være ærlig om at du vil vente med sex.

Klarer han ikke å respektere det så er han en asshole.

Endret av Petita
  • Liker 2
Skrevet

ja har en mistanke om at han er det, men vanskelig å vite...:P

Skrevet

den er litt 50-50 i grunn... Han er veldig kjekk da, derfor jeg er litt usikker

Skrevet

Ser den, jeg har også en tendens til å være sånn, spesielt om han er kjekk (a)

Du kan jo dra på en date til med ham, og hvis han begynner å klå så sier du nei at du vil vente.

Da får du sett reaksjonen hans og avgjøre derfra om han er verdt tiden din eller ikke :-)

Lykke til!

Skrevet

Takk for det! Ja skal møte han igjen så får jeg se. Orker ikke ha sex med han for at han bare skal stikke etterpå heller.. Føler veldig på han er utålmodig no, hehe

Skrevet

Har fyren noen andre bra egenskaper enn at han er såkalt "kjekk"?

For hvis ikke så kaster du bare bort tid og krefter.

• Liker 2
Skrevet

Hvordan kommuniserer dere ellers, hva snakker dere om? Jeg tenker at magefølelsen egentlig bør være tvers igjennom god, men du bør i hvert fall være ærlig nok ovenfor deg selv til å erkjenne hvorfor følelsen ikke er 100 %.

Anonym poster: 96320a4ce1810c3491c97ad53a7a687a

Skrevet

Ja han er sjarmerende og jeg liker å være sammen med han. Er jo en fyr jeg kunne tenke meg ¨ha tt forhold med da :) Vi prater og ler mye om alt mulig i grunn(familie, skole/jobb, venner, interesser), men han er ikke noe kjærlig om dere skjønner, kaller meg ikke fine ting, gir komplimenter osv... Kan jo være fordi han er forsiktig i starten, men de to siste gangene har han vært veldig på med å kysse meg, strøk meg på låret når vi var på kino osv...For å være ærlig blir jeg ikke klok på han!! :(

Gjest "gjest"
Skrevet

Høres ut som en slik en som er ute etter fitte ja, Ikke gi ham karamellen med mindre du selv vil det.

• Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

men han er ikke noe kjærlig om dere skjønner, kaller meg ikke fine ting, gir komplimenter osv...

...og dette betyr altså at han bare er ute etter sex?

(Det er jo ikke alle gutter som er noe flink med komplimenter og definitivt ikke alle som kaller en dame fine ting.)

• Liker 1
Skrevet

han er ikke noe kjærlig om dere skjønner, kaller meg ikke fine ting, gir komplimenter osv...

Jeg har et eller annet inntrykk av at de som er overdrevne på komplimentene heller er de som er ute etter sex.

Men du må jo se på helheten her.

Anonym poster: 51885cd8c9294d2c1137284d6e183df2

• Liker 2
Gjest Tidssone
Skrevet

Eller. Han er jo en gutt. Selvsagt vil han ha sex.

Skrevet

De som er ute etter et forhold er jo også gjerne ute etter sex :) Det er i hvert fall min erfaring, som kvinne, når jeg faller for noen... Og jeg har også erfaring med at noen av de som er best på komplimentene også bare er ute etter sex (det er etter læreboka..). Men om han er interessert i "hele deg" er sjansen god for at han faktisk ønsker å finne ut av et forhold. Jeg tenker vel også sånn at man er jo ikke garantert at det funker eller man ikke blir såret selv om man venter lenge med sex - det er minst like viktig å ha en god og åpen kommunikasjon hele veien.

Anonym poster: 96320a4ce1810c3491c97ad53a7a687a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...