AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2012 #1 Skrevet 6. oktober 2012 Ha ha - som mange har jeg endt opp i en situasjon hvor jeg trenger å gå ned litt på ganske kort tid. Jeg skjønner jo at hvis man skal raskt ned så går man raskt opp igjen også. Lå på sykehus i 4 uker en gang og fikk bare intravenøst og da mistet jeg 10 kg... sier mistet for jeg gikk jo opp igjen når jeg begynte å spise igjen! Uansett - er det mulig å gå ned 5 - 6 kg på så lite som 8 uker? Ser for meg at noen skal kunne gå hvis jeg spiser salater, frukt, grønnsaker, suppe og rent kjøtt/fisk uten poteter for eksempel? I tillegg til selvfølgelig å bevege meg mer (spinningsykkel og raske gåturer). Har tidliger prøvd meg på lavkarbo og det funket overhode ikke på meg. Jeg behøver ikke noen pekefingre som forteller meg at jeg går opp igjen og at dette er varende osv, men hadde satt pris på noen eventuelle tips til hva som har funket for dere. På forhånd takk :-) Anonym poster: 1246a3c6bd403967a291e4cceb387f19
Gjest Tidssone Skrevet 6. oktober 2012 #2 Skrevet 6. oktober 2012 Det ligger en tråd her om hva de som er på lavkalori spiser. Dersom du får i deg 1000 ckal mindre hver dag i åtte uker, vil du miste ca åtte kilo kroppsfett. Smart å kombinere kost og mosjon. Regelen er at mellom et halvt og et kilo ned i uken er det optimale når det gjelder vektnedgang. Anbefaler deg lage en profil på diett.no og skrive inn alt du spsier der. Det gjør det lett å ha oversikt over hva du putter i munnen. I tillegg får du ca riktig antall ckal du skal ha hver dag i forhold til antall kilo du ønsker å gå ned. Dette klarer du fint. Det er jo bare noen uker det er snakk om. 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2012 #3 Skrevet 6. oktober 2012 Det ligger en tråd her om hva de som er på lavkalori spiser. Dersom du får i deg 1000 ckal mindre hver dag i åtte uker, vil du miste ca åtte kilo kroppsfett. Smart å kombinere kost og mosjon. Regelen er at mellom et halvt og et kilo ned i uken er det optimale når det gjelder vektnedgang. Anbefaler deg lage en profil på diett.no og skrive inn alt du spsier der. Det gjør det lett å ha oversikt over hva du putter i munnen. I tillegg får du ca riktig antall ckal du skal ha hver dag i forhold til antall kilo du ønsker å gå ned. Dette klarer du fint. Det er jo bare noen uker det er snakk om. Tusen takk for gode tips og ikke minst oppmuntringen! Anonym poster: 1246a3c6bd403967a291e4cceb387f19
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2012 #4 Skrevet 6. oktober 2012 Selvfølgelig er det realistisk! Jeg veier IKKE et gram for mye, og jeg klarer å gå ned 1 kg i uken uten å slite altfor mye. Med andre ord bør du klare det! Sjekk ut PSMF, gjerne på fitnessbloggen. Den kan være tøff, men garanterer deg gode resultater. Hvis du velger en mer "moderat" diett, kan du trene intensivt i tillegg(det bør du ikke på PSMF, grunnet lite energi). Intervaller 4-5 ganger i uken i tillegg til kaloriunderskudd vil gjøre underverker. LOVER! Lykke til! Anonym poster: 1fd144e881f184c623789e64bfd50da8
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2012 #5 Skrevet 6. oktober 2012 Hvis du ikke veier et gram for mye, hvorfor er du på psmf? Anonym poster: 59007bd63855fa7d199f7fd7d184b513
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2012 #6 Skrevet 6. oktober 2012 Selvfølgelig er det realistisk! Jeg veier IKKE et gram for mye, og jeg klarer å gå ned 1 kg i uken uten å slite altfor mye. Med andre ord bør du klare det! Sjekk ut PSMF, gjerne på fitnessbloggen. Den kan være tøff, men garanterer deg gode resultater. Hvis du velger en mer "moderat" diett, kan du trene intensivt i tillegg(det bør du ikke på PSMF, grunnet lite energi). Intervaller 4-5 ganger i uken i tillegg til kaloriunderskudd vil gjøre underverker. LOVER! Lykke til! Anonym poster: 1fd144e881f184c623789e64bfd50da8 TS her. Hva er PSMF? Anonym poster: 1246a3c6bd403967a291e4cceb387f19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå