Gå til innhold

Alt kjennes riktig ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en mann for noen uker siden, før det skrev vi vel en måneds tid til hverandre på en nettdatingside. Nå har vi truffet hverandre flere ganger, og det ble fort kjemi. Vi kan snakke om alt mulig i timesvis, jeg merker han fanger opp mine "nyanser" og assosiasjoner - og omvendt (håper jeg). Vi har lyst til å gjøre ting sammen, viser hverandre at vi tenker litt framover og vi både tuller og er seriøse. Det er så lenge siden jeg har hatt det sånn, om noen sinne - magefølelsen er bare god, varm og åpen.

Ting som har vært problematiske - og var problematiske fra starten av forhold - for meg tidligere er bare helt borte; når jeg prøver å kjenne etter f eks om jeg er sjalu (noe jeg var usaklig tidligere, stakkars eksen min) eller om det vil være vanskelig å ikke kunne treffe hverandre hver uke av praktiske årsaker, er det bare helt trygt og bra :overrasket:

Vi er like på mange ting, også noen forholdsvis "unike" hvor i hvert fall jeg har hatt vanskelig for å finne noen som matcher meg, og forskjellene gjelder stort sett sider hos ham jeg ser på som gode. Forhold for meg har ofte vært noe komplisert; en blir trukket til noen, men passer egentlig ikke sammen (og tankene preges av dette - har hatt lett for å finne feil, ikke involvert meg fullt og helt osv), denne gangen kjenner jeg det som en god følelse som dytter meg i hans retning.

Selvsagt vil det komme utfordringer - sikkert noen store også, og forholdet er jo så ferskt at det godt kan hende jeg må dementere denne tråden om noen uker, men jeg er bare så glad for at jeg får denne erfaringen :)

Dette er vel egentlig et litt meningsløst innlegg, og ikke noe jeg trenger svar på :) Bare har litt uttrykksbehov om dagen - og noen ganger er det jo hyggelig med klissete, glade innlegg her også?

Anonym poster: d9e28acf61c63ee84678744aec1c7859

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy for deg, gratulerer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...