Gå til innhold

For gammel for "prinsessekjole"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er damer på 45 + for gammel til å gå med en typisk "prinsessekjole" i bryllupet sitt? Ikke sånn kjempestor askepottkjole, men litt stort skjørt osv.

Anonym poster: 559c57753dc84fb6d69cccdd50951765

Videoannonse
Annonse
Gjest Solsmil
Skrevet (endret)

jeg synes ikke de er for gamle

Endret av Solsmil
Gjest Adriane
Skrevet

Det syns jeg ikke. Jeg syns at alle bruder, uansett alder, skal gå i den kjolen de selv føler er riktig for dem selv - det er da de vil stråle som mest på sin store dag :bryllup:

• Liker 4
Skrevet

Man er aldri for gammel.

73%20year%20old%20wedding%20dress--1430927975_v2.grid-4x2.jpg

Anonym poster: d147b1669b17653be8ce16fe47ac78b0

• Liker 13
Skrevet (endret)

Man er aldri for gammel.

73%20year%20old%20wedding%20dress--1430927975_v2.grid-4x2.jpg

Anonym poster: d147b1669b17653be8ce16fe47ac78b0

Ååh, det er det søteste jeg har sett på lenge :rodmer:

Som en sier over her, så syns jeg at man skal få velge den kjolen man selv vil ha. Din dag, din kjole!

Personlig ville jeg prøvd å ha den litt nedtonet, kanskje ikke sto utringning eller mye hud, men det er mye som kan hjelpe til med det :)

Endret av Adegami
  • Liker 3
Skrevet

Det er så mangt å velge i, så det trenger ikke bli galt, nei!:) Men kritthvite blonder, stroppeløst, krinoline og tiara med slør kan jo se litt pussig ut...

Se på Mille Marie Treschow da hun giftet seg med Hagen, flott, moden brud, MED prinsesseskjørt!;)

• Liker 3
Skrevet

Synes ikke det! Når en gifter seg skal en få ha den nydelige kjolen en drømmer om:) og 45 + er ingen alder! Kos deg med kjoleprøving!

• Liker 1
Skrevet

Syns absolutt ikke det. Om du mener du er flott i kjolen så er du det. Utstrålingen er det som avgjør om man er fin eller ikke mener jeg :-)

• Liker 1
Skrevet

Så lenge du velger en kjole som ikke er stroppløs så kan man da ha en skikkelig prinsessekjole i en alder av 45++. Stroppeløse kjoler synes jeg ikke noe om, og spesielt ikke etter fylte 30, det sømmer seg ikke.

• Liker 1
Skrevet

Så lenge du velger en kjole som ikke er stroppløs så kan man da ha en skikkelig prinsessekjole i en alder av 45++. Stroppeløse kjoler synes jeg ikke noe om, og spesielt ikke etter fylte 30, det sømmer seg ikke.

Du verden, ikke vise mye hud etter fylte 30. Seriøst?

• Liker 1
Gjest kiara_pusen
Skrevet

Stroppløst blir for nakent for min smak, spesielt hvis man skal gifte seg i kirken. Jeg mener vi har mye å lære av de som faktisk er kongelige mht hvordan en brudekjole faktisk bør se ut.

Når noen sier prinsessekjole til meg får jeg assoiasjoner til ballgown modellen. De passer etter min mening kun førstegangsbruder i tidlig tyveårene. Det blir for mye kjole.

http://www.aweddingzone.com/164-ball-gown-tulle-wedding-dresses.html

En a-linjet kjole synes jeg derimot de aller fleste uavhengig av alder kan ha. Det er elegante kjoler, med et mye mer riktig snitt. Det er jo denne modellen de aller fleste velger uansett.

http://www.google.no/imgres?um=1&hl=no&client=firefox-a&sa=N&rls=org.mozilla:en-US:official&biw=1333&bih=531&tbm=isch&tbnid=A7u6yzqz_fJ_MM:&imgrefurl=http://www.johanna-hehir.com/traditional-a-line-wedding-dress-2232-giovanna-p-577.html&docid=rEWrB9PYWwOOmM&imgurl=http://www.johanna-hehir.com/images/2232.jpg&w=450&h=675&ei=nLFyUO3sDtTS4QTYv4DwBw&zoom=1&iact=hc&vpx=350&vpy=151&dur=343&hovh=155&hovw=103&tx=94&ty=241&sig=101046949103886817585&page=2&tbnh=155&tbnw=103&start=16&ndsp=26&ved=1t:429,r:19,s:16,i:184

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Man er aldri for gammel til å være prinsesse!

Velg den kjolen du syns er finest, og ikke tenk på alder.

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Kroppsfasong er viktigere enn en hvilken som helst alder etter mitt syn, ved valg av brudekjole.

Endret av Arabella
  • Liker 5
Gjest "gjest"
Skrevet

Tror du at damer automatisk blir gamle når de er 30 år???

• Liker 2
Skrevet

Tror du at damer automatisk blir gamle når de er 30 år???

de fleste som ikke helt er i nærheten av tretti syns jo det *ler*

- vi andre vet bedre :)

Gjest "gjest"
Skrevet

de fleste som ikke helt er i nærheten av tretti syns jo det *ler*

- vi andre vet bedre :)

Nemlig. :hjerter:
Skrevet (endret)

Åh, nei - du er aldri for gammel for å bruke kjolen du elsker :)

Virkelig følg hjertet og magefølelsen din. Og kos deg i kjolen DIN!

LYKKE TIL!!

Endret av Niennas
Gjest Tigress
Skrevet

Eg synest kriteria for prinsessekjole er at ein ser bra ut i dei. Det vil seie:

• ein bør vere høg for å sjå bra ut med stort skjørt (dette er berre teoretisk, men eg har berre sett Eva Longoria og Sarah Jessica Parker av dei petite kjendisane sjå bra ut med stort skjørt, så eg har til gode å sjå vanlege småfolk sjå bra ut med stort skjørt)
  • ein bør ha veltrente armer utan heng om ein skal ha bare armer
  • ein bør ikkje ha pupper over det heile om ein skal ha stroppelaus kjole

Er desse kriteria fylde har alderen mindre å seie.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Eg synest kriteria for prinsessekjole er at ein ser bra ut i dei. Det vil seie:

• ein bør vere høg for å sjå bra ut med stort skjørt (dette er berre teoretisk, men eg har berre sett Eva Longoria og Sarah Jessica Parker av dei petite kjendisane sjå bra ut med stort skjørt, så eg har til gode å sjå vanlege småfolk sjå bra ut med stort skjørt)
  • ein bør ha veltrente armer utan heng om ein skal ha bare armer
  • ein bør ikkje ha pupper over det heile om ein skal ha stroppelaus kjole

Er desse kriteria fylde har alderen mindre å seie.

Så enig! Så mye mindre pent, for å si det forsiktig, det er å se på brudebilder som blir publisert i avisen, er ganske utrolig. Alle kler slett ikke stroppeløs kjole. Man ikke følge moten slavisk, men bruke hodet og ha litt kritisk sans.

Endret av Arabella

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...