AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2012 #1 Skrevet 6. oktober 2012 Var på min første date etter at jeg ble singel i går. Virket som en hyggelig fyr Men er så redd for å bli såret. Finnes det noen klare tegn som man bør være på vakt for? Anonym poster: b5f036c40d47342a95628866bf3ff630
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2012 #2 Skrevet 6. oktober 2012 Var på min første date etter at jeg ble singel i går. Virket som en hyggelig fyr Men er så redd for å bli såret. Finnes det noen klare tegn som man bør være på vakt for? Hvis han bare er ute etter en ting så begynner han nok å pushe på ganske tidlig. Sørg for å bli godt kjent med ham først, vil han ha noe mer så klarer han å vente. Og med "vente" mener jeg ikke 2-3 dater, som tydeligvis er kg- standarden. Anonym poster: a06ce46088e4d3f36b6411c4cb745ecd 4
Bachata Skrevet 6. oktober 2012 #3 Skrevet 6. oktober 2012 enig med AB over, for å vite om han bare vil ha sex: Ikke ha sex med ham før dere er kommet myyyyye lenger i noen form for forhold. Gi deg tid til å bli godt kjent før dere har sex, vent til dere er over å bare date litt, og til dere faktisk er i ett forhold. Bare å si det, at du ikke har sex med noen du ikke er i ett forhold med. 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2012 #4 Skrevet 6. oktober 2012 Hvis han er interessert i å bli skikkelig kjent med deg, er det et tegn på at han ikke bare er ute etter en ting. Men noen er jo gode til å gi inntrykk av at de er nysgjerrige på "hele deg" likevel... disse vil nok miste tålmodigheten etter et par dater uten sex? Og gidder kanskje ikke skrive i ukesvis for å bli kjent via nettdating f eks, men vil møtes raskt? Eller holde noe særlig kontakt mellom møter. Men vel så viktig som å se etter tegn, er det å si rett ut at du ikke vil ha sex før dere har avklart noen ting. Personlig blir jeg mer ødelagt om jeg involverer meg med følelser og så finner vi ut at vi ikke funker sammen, enn om jeg har sex tidlig for å så ikke høre mer fra fyren - men det er jo to helt forskjellige ting, egentlig. En må jo ta noen sjanser om en skal finne en kjæreste, en trenger ikke gjøre det når det gjelder sex og utnyttelse. Anonym poster: 2dd13f985db401ef16c3037a7d2c891f
Gjest NozMonster Skrevet 6. oktober 2012 #5 Skrevet 6. oktober 2012 er han bare ute etter sex, så gidder han nok ikke å møte deg ute for å finne på ting- ihvertfall ikke hvis han vet at dere ikke skal dra hjem sammen etterpå.. 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2012 #6 Skrevet 6. oktober 2012 Hvis noe føles for godt til å være sant så er det (desverre) ofte det.... Tidlig snakk om sex og det at han prøver seg etter kort tid, kan ofte være et tegn. Men mange som kan spillet unngår dette i begynnelsen , for å gi inntrykk av å være seriøse. Har nettop avsluttet et forhold med en som kun var ute etter sex, og han snakket/hintet så og si aldri om sex. Han var veldig oppmerksom/følsom/hyggelig.Sendte meg søte sms og facebook-meldinger hver dag - inntil vi hadde vår første date hjemme hos ham og det endte uten sex. Da ble stemningen brått en annen. De søte meldingene forsvant og ble byttet ut med et par småsure meldinger i uka, der han stort sett skrev om hjemmedaten og hvor ukoselig det hadde vært. En stund etter kom en kort sms der han ønsket meg lykke til videre. Noen uker etter tok han på nytt kontakt og sa han savnet meg. Småforelsket og dum som jeg var sa jeg ja til å møte ham igjen,da han foreslo det. Da vi skulle møtes dukket han aldri opp Antar at dette var hans måte å hevne seg på, siden jeg ikke hadde sex med ham på tredje date. Så ja; slike menn gidder ikke vente lenge på sex. Det er et godt råd å ikke ha sex for tidlig, som andre har skrevet her i tråden.. Har nå slettet ham fra facebook, men det var vanskelig siden jeg fortsatt er forelsket... Bruk magefølelsen,og ta tiden til hjelp.Det gjorde ikke jeg - selv om jeg følte at ting ikke var helt som de skulle.. Jo lengre tid det går og jo bedre du blir kjent med ham - jo lettere vil du kunne se om han er seriøs. Lykke til Anonym poster: 8ed19da58d8b4968a756bba9970e1503 Anonym poster: 8ed19da58d8b4968a756bba9970e1503 3
maja8522 Skrevet 6. oktober 2012 #7 Skrevet 6. oktober 2012 Ja det er vanskelig å vite. Og noen har som mål å ha sex med deg og da gir de seg ikke før de får det, uansett hvor mange dater det sklle ta.. 1
Sandie Skrevet 7. oktober 2012 #8 Skrevet 7. oktober 2012 Var på min første date etter at jeg ble singel i går. Virket som en hyggelig fyr Men er så redd for å bli såret. Finnes det noen klare tegn som man bør være på vakt for? Anonym poster: b5f036c40d47342a95628866bf3ff630 Her er noen tegn: http://www.baggagereclaim.co.uk/signs-that-a-guy-wants-you-just-for-sex/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå