Char_lotte_mor Skrevet 25. februar 2004 #1 Skrevet 25. februar 2004 hei hei... jeg er vel ny her.... Var her en gang før under et annet bruker navn men det er så lenge siden.... Jeg er 24år og mor til en viljesterk jente på 3år, har samboer og hund (en sjæfer på 7 månder) lever vel det de fleste kaller et a4 liv. jeg prøver å gjøre alle til lags alle veier og jeg er vel på vei til å bli utbrendt selv om jeg ikke har jobbet på snart 4 år. Søker jobb aktivt nå,men er ikke så sikker på om det skal bli skole eller jobb..... Kansje begge ?! Tulla skal i barnehage når vi en gang får plass,mon tro jeg gleder meg,vi har hengt sammen som perler på en snor fra hun ble født. Hun vill selv i barnehage og tyter om det hver dag,bare vi får plass snart. Selv om jeg egentlig holder på med en utredning på tilstanden av ryggen min så vil jeg jobbe,legene fra råder det. Skal på rønken for endt gang på fredag...... Sammboeren min er en av de som vil skape noe, eget firma er drømmen. Han jobber med det nå. Jobber hele natten lager web sider og avtaler jeg følger ikke med lenger. Han har ambisjoner noe jeg beundrer han for. Jeg vet ikke hva jeg vil,vet bare at jeg gråter mye er mye trist og veldig sliten. Har oppolevd en del i barndomen som ikke har lagt seg ennda og så føles det ut til at ja allt er felt selv om jeg vat at jeg har det bedre enn mange og jeg er og burde være lykkelig. jeg er en merkelig skrue som føler seg fortapt og uten tilhørlighet i sammfunnet jeg har levd i søker andre grunner og andre holde punkter. blir masse babel dette men dette er meg babbel uten sans og mening og ingen sammenheng hyggelig å treffe dere :oops:
Irka Skrevet 25. februar 2004 #2 Skrevet 25. februar 2004 Hei Char_lotte_mor! Velkommen til KG! Her har du muligheten til å tilbringe maaange timer om du har lyst. Høres ut som det skjer store forandringer i den lille familien din i disse dager. Du vil sikkert føle deg bedre når du ser at datteren din trives i barnehagen og du begynner å jobbe eller studere. Det er ikke bra å gå hjemme å pleie negative tanker. Det har jeg opplevd selv. Ønsker dere lykke til alle tre. Massevis av positive tanker og vibber fra Irka! :-)
Gjest Madam Felle Skrevet 25. februar 2004 #3 Skrevet 25. februar 2004 Hei hei, og velkommen til KG igjen.
Gjest gjesta Skrevet 27. februar 2004 #5 Skrevet 27. februar 2004 Velkommen tilbake! (Mon tro om du er den jeg tror du er... I såfall; kjekt å se at du er tilbake!)
mskancke Skrevet 28. februar 2004 #9 Skrevet 28. februar 2004 Et lite tips, begynn å skrive dagbok, del dine syn/opplevelser med andre, la de hjelpe deg, på samma måte som de har hjulpet meg. Merker at jeg bekymmrer meg om mindre, tenker mindre hektisk, noe som tar lett overhånd, når det har først startet. Skriv i vei, jeg er her jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå