Gå til innhold

Voksing av legger

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neida. Du trenger ikke spare så mange uker :ler:

Jeg spurte hos hudpleier en gang, og fikk vite at en uke + holdt. Kan jo variere fra person til person hvor mye det vokser da, men...

Ringe hudpleiesalong og spørre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida. Du trenger ikke spare så mange uker :ler:  

Jeg spurte hos hudpleier en gang, og fikk vite at en uke + holdt. Kan jo variere fra person til person hvor mye det vokser da, men...

Ringe hudpleiesalong og spørre ?

:o en uke??

Jeg må som regel vente 1,5 måneder om ikke lenger før jeg kan vokse, og ikke engang da er det langt nok til å få bort alt.... mitt vokser sikkert veldig tregt da ?? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en uke var litt lite, for min del i allefall! jeg har voksa leggene EN gang, og med 5mm (ja æsj!) lange hår var det så vidt jeg fikk revet av alt. da hadde jeg "spart" mange uker. vondt er det jo også, tviler på jeg setter i gang med bikinilinje voksing med det samme. denne jenta skal investere i en epilator ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri fått til voksen....uansett hvor langt jeg har spart det.

Så jeg innvesterte i epilator. Og det er VONDT det! Nå var det en stund siden sist da....... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som vet hvor mye det koster å vokse ben og bikinikant i hudpleiesalong? Regner med at de har erfaring nok til å gjøre det "ordentlig"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en uke ++ (!)

Jeg har pleid å barbere leggene og vurderte da å bestille time til voksing hos hudpleir. Da sa hun en uke ++...

Og så skrev jeg også at det kan variere fra person til person hvor mye det vokser!

Om jeg skulle måtte vente en måned + for å kunne ta voks, så hadde jeg sett ut som en skjeggaape :ler:

( men kan hende mine hår vokser fort siden jeg tar dem vekk med høvel og skum ? )

Etter et mislykket og marerittaktig forsøk på å bruke wax-strips på bikinilinjen, så tar jeg aldri i livet og syssler med dette hjemme.

Fra nå av er det kun hudpleier som diller med voks på mine hår ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har såvidt testet voks.. ikke noe for meg :eeeh:

MEN!! Epilator! Genialt!

Ok, den første gangen er det litt vondt! Og litt i begynnelsen hver gang! Men det blir bedre og bedre! Hårene blir dessuten tynnere og slipper lettere for hver gang!

Hårene må nok ha en viss lengde her også, da! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...