Gå til innhold

Faen heller, hvorfor må jeg være evig singel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg kommer hjem fra byen og er både sur og lei for at ingen kan like meg.

Anonym poster: cb724a0648373b53948639d115d5be36

Videoannonse
Annonse
Gjest Tinkerbell
Skrevet

Kan det hende du hadde en dårlig kveld på byen?

Uansett.. så er ikke byen stedet for å treffe en partner, som regel handler det om noe annet. Og de som pleier å bli med noen hjem etter enn fuktig kveld, pleier som regel ikke å ringe hverandre i ettertid.

Du er nok flott, og det sikkert noen som liker deg. Men ikke forvent så mye av at ting skal skje på byen, da blir du bare skuffet når ting ikke skjer. Prøv heller å kose deg sammen med venner, og tenkt at drømmedama/mannen kan du møte et annet sted.

:klem:

• Liker 4
Gjest Disguise
Skrevet

Ingen liker deg eller at ingen du liker, liker deg? Big difference.

• Liker 2
Skrevet

Du får melde deg inn i gjengen av den stadig voksende gruppen av evig, enslige voksne. Det er ikke rart fødselstallene synker her i landet når så mange går rundt og bare er alene hele tiden.

• Liker 2
Skrevet

Du får melde deg inn i gjengen av den stadig voksende gruppen av evig, enslige voksne. Det er ikke rart fødselstallene synker her i landet når så mange går rundt og bare er alene hele tiden.

Helt enig...er evigsingel jeg også.Ingen som jeg liker liker meg tilbake og mine krav har aldri vært veldig store.

Vil bare ha ei dame på mitt "nivå", dvs ingen som er overvektige eller lite attraktive.

Gjennomsnittlig og slamnk dame hadde vært nok, men ser ut som det er mange menn og få damer desverre.

Skrevet

Byen er vel ikke akkurat den beste målestokken for at "ingen liker deg". :fnise: Mange faktorer spiller inn på byen. Kanskje du var for full? Kanksje du bare satt i et hjørne og forventet at noen skulle ta kontakt, uten å være særlig kontaktsøkende selv? Kanskje du virker arrogant? Kanskje du har for høye krav i forhold til hva du kan tilby selv? Om du er en 5'er på den berømte kg-skalaen og bare prøver deg på 8-9-10 damer er det ikke rart det går skeis.

Prøv en annen tilnærming neste gang du er ute :) og dessuten, hvis du hele tiden går rundt og leter etter en partner kan du virke litt desperat. Det er turnoff!

Gjest "gjest"
Skrevet

Helt enig...er evigsingel jeg også.Ingen som jeg liker liker meg tilbake og mine krav har aldri vært veldig store.

Vil bare ha ei dame på mitt "nivå", dvs ingen som er overvektige eller lite attraktive.

Gjennomsnittlig og slamnk dame hadde vært nok, men ser ut som det er mange menn og få damer desverre.

Kanskje du skal skaffe deg en dame "under ditt nivå"?

• Liker 1
Skrevet (endret)

2009/2010 hadde faktisk de høyeste fødselstallene i Norge siden 70-tallet. Det har vært økning de siste 10 årene, ca.

Endret av Singha
Skrevet

Kanskje du skal skaffe deg en dame "under ditt nivå"?

Ikke noe vits å være med noen man ikke er tiltrukket av vettu!

Skrevet

Tråden er ryddet for snikk-snakk

Sophie-Ann, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...