AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2012 #1 Del Skrevet 5. oktober 2012 Altså... jeg forstår ikke disse paragrafene, så jeg trenger deres hjelp! Jeg er student(tar opp fag til studiekompetanse, ferdig til sommeren), og har arbeidsavklaringspenger, har mottatt dette i tre år. Samboeren jobber. Vi planlegger barn så snart som mulig. Hvor mye er det jeg kan få i måneden etter barnet er kommet til verden? Jeg er redd jeg ikke kommer til å få noe som helst siden samboeren jobber. Jeg er 24 og han er 28, om det spiller noen rolle Anonym poster: 0b735f8e76932713d8355fdd71a0b99a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 6. oktober 2012 #2 Del Skrevet 6. oktober 2012 Du vil vel få ca 2.000,- mer i mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2012 #3 Del Skrevet 6. oktober 2012 Du får foreldrepenger av AAP, også får dere barnetrygd på en drøy tusenlapp. I tillegg må du søke om barnetillegg. Dette er på 27 kr/dagen fem dager i uken. Anonym poster: 02c4e1713d52149e4179fc7c26ef260e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mascha Skrevet 7. oktober 2012 #4 Del Skrevet 7. oktober 2012 Altså... jeg forstår ikke disse paragrafene, så jeg trenger deres hjelp! Jeg er student(tar opp fag til studiekompetanse, ferdig til sommeren), og har arbeidsavklaringspenger, har mottatt dette i tre år. Samboeren jobber. Vi planlegger barn så snart som mulig. Hvor mye er det jeg kan få i måneden etter barnet er kommet til verden? Jeg er redd jeg ikke kommer til å få noe som helst siden samboeren jobber. Jeg er 24 og han er 28, om det spiller noen rolle Anonym poster: 0b735f8e76932713d8355fdd71a0b99a Du skrivet at du snart er ferdig med å ta opp fag fra videregående. Betyr det at du skal studere videre høsten 2013, eller skal du ut i arbeidslivet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå