Gå til innhold

Vet ikke om jeg liker han..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei!

I forgårs var jeg på min første date med en fyr fra skolen som spurte meg ut. Det var koselig, men jeg falt ikke pladask. Det tar enten veeeeeeeldig lang tid før jeg blir forelsket eller så er det forelskelse ved første stund. Han her kommer nok (kanskje) til å havne i den første kategorien... han spurte meg etter daten om vi skulle finne på noe igjen, og han spurte meg igår om jeg ville komme til han. Jeg sa ja. Det at jeg sa ja betyr vel ikke naturligvis at jeg er forelsket i ham? Tror dere han tar det som det? Det er liksom ikke sånn at jeg gleder meg noe helt sinnsykt til å treffe ham. Men jeg må jo gi ham en sjanse. Hva sier dere? Kommer jeg kanskje til å bli forelsket? Eller burde jeg bare si det som det er?

Anonym poster: ddde78d0fe6c2280f94fe93f8386f1e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dette må du selv føle på. Folk fungerer forskjellig.

Vanligvis er det ikke et godt tegn at gnisten mangler i starten, slik jeg ser det. En dame jeg datet en periode var også i tvil om hun likte meg eller ikke, men omsider når jeg distanserte meg fikk jeg en flott kjærlighetserklæring fra henne. Hun var forelsket i meg likevel, men da hadde jeg allerede funnet en annen i mellomtiden. Dette ble litt viss-vass fra min side. Poenget er uansett at forelskelser og følelser er vanskelige å forutse.

Om du tror han er en god kar kan du godt gi han en rundhåndig sjanse.

Endret av Pene sko...
  • Liker 1
Skrevet

Tror han er en god kar.

Blir det falskt hvis jeg kysser ham da? Føler kanskje det er større sjans for at jeg får følelser for ham da...men det blir kanskje litt teit å prøve å "lage" følelser for ham :-P ?

Skrevet

Du får se an åssen det utvikler seg.

Men hvis tiden går og du ikke utvikler noen større interesse for ham, så bør du selvfølgelig oppføre deg deretter.

Skrevet (endret)

Er vel ikke helt normalt å falle pladask på første date, for det tar tid å lære hverandre å kjenne. Bli med han på en date eller to til og se om du utvikler følelser for han, og hvis ikke så får du bare være ærlig og si det som det er. Jeg tror ikke han regner med at du er forelsket i han etter én date sammen.

Det er fint at du gir han en sjanse. Jeg ble ikke betatt av min forlovede før etter at vi hadde hatt vår andre date sammen.

Endret av Skjønningen
Skrevet

Det å falle pladask på første date er egentlig det dummeste som kan skje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...