AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2012 #1 Del Skrevet 5. oktober 2012 Har en veldig slitt bilnøkkel som gjør at jeg må "vri litt" litt før når jeg åpner og lukker døren. litt flaut å stå på parkeringsplassen foran folk og stresser med dette. Det er vel billigst å kopiere nøkkel eller kan man ordne på en slitt nøkkel? får man en "ny" lignede nøkkel om man kopierer det? dumt spørsmål men.. Anonym poster: 1d4cf14031510dddc928f75ac2dc859c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yellow Taxi Skrevet 6. oktober 2012 #2 Del Skrevet 6. oktober 2012 får man en "ny" lignede nøkkel om man kopierer det? dumt spørsmål men.. Anonym poster: 1d4cf14031510dddc928f75ac2dc859c Dette er faktisk ikke et dumt spørsmål i det hele tatt! Jeg skulle kopiere min vanlige husnøkkel, den ser slik ut: Men så glemte jeg nemlig å spesifisere at jeg ville ha en lik kopi og ikke en ulik kopi og da fikk jeg denne: Ikke bare ser den teit ut, men den passer jo ikke i døra heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå