AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2012 #1 Skrevet 5. oktober 2012 (DISCLAIMER: OK, så er det mange som er uenige i at 50 shades er "kultur" eller "litteratur", men jeg har lest både twilight og fanfaction, og tar det for det det er. Så det så) Jeg har eit spørsmål til 50 shades freed. Det er et sitat i den siste boken jeg ikke skjønner.Sitatet er hentet fra bryllupsreisen deres fra båten, hvor Ana skal barbere Christian. "I have found that christian will never lock a door if he is the only one in the room. It is a sobering thought and not one I want to dwell on" (....Eller noe) Hva forstår du det som? At han ikke bryr seg om "privatliv". At han bare gjør ting han skammer seg over bak låste dører. At han ble innelåst som barn hos bio-mammaen sin mens hun hadde kunder. At det er fra da han var innelåst sammen sin døde mor. At han ikke liker å være alene. Noe heilt annet? Ein kombo? Anonym poster: d28ec9d719a06c6f89d69f261a622682
Gjest Raindrops Skrevet 5. oktober 2012 #2 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg tolket den ikke dypere enn at han har klaustrofobi etter at han ble låst inne som barn, og dermed ikke klarer/liker å være alene i et låst rom. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå