Tone S. Skrevet 30. mai 2002 #1 Skrevet 30. mai 2002 En ting som slår meg når jeg leser her inne, er at det virker som om det er så mange som skal gifte seg om "kjempelenge". Derfor lurer jeg på; hvor lenge er dere forlova før dere gifter dere? Evt. hvor lenge i forkant setter dere bryllupsdatoen? Tone
Augustbrud02 Skrevet 30. mai 2002 #2 Skrevet 30. mai 2002 Det er ikke så lenge siden denne diskusjonen var oppe, så du kan gå inn her for å se hva vi svarte da: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...ic=5724&forum=3
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2002 #3 Skrevet 30. mai 2002 Vi har vore forlova i eitt halvt år før me giftar oss. Men eg har eitt spm i tilknytting til dei som bestemmer at dei skal gifta seg om t.d. 2-3 år. Kvifor venta så lenge? cille
meta Skrevet 31. mai 2002 #4 Skrevet 31. mai 2002 Når vi gifter oss har vi vært forlovet i ett år og 7 måneder. Grunnen til at vi venter så lenge er studier og flytting til ny by.. Dessuten trenger vi litt tid å spare penger på siden samboeren min er ferdig med studiene sine om to uker. Vi satte datoen for bryllupet når vi forlovet oss for vi syns det blir litt "rart" å være forlovet uten noen dato..
Siljetot Skrevet 31. mai 2002 #5 Skrevet 31. mai 2002 Når vi gifter oss har vi vært forlovet i rundt 2 år og 4 mnd. Da vi forlovet oss hadde vi enda ingen dato. Men vi ønsket å vise at vi mente alvor og at vi skulle gifte oss. Pga at begge er studenter og har lite penger, trengte vi litt tid på oss. Men nå har vi altså satt en dato og gleder oss kjempemye! 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå