Freaky Fly Skrevet 5. oktober 2012 #1 Skrevet 5. oktober 2012 http://www.dorcoshave.no/Shai.aspx Helt gratis, må ikke en gang betale for porto. Får håpe det ikke er noe lureri bak dette, for jeg synes det virket genialt - og bestilte Må bare huske å avbestille etter den første prøvepakken! Tenkte det var et kjekt tips for mange
Gjest Tidssone Skrevet 5. oktober 2012 #2 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg har prøvd dette, siden jeg trengte noe annet enn Gilette. Vær obs på at de sender neste pakke med blader før det har gått to uker. Men høvelen er like bra som Gilette sine, rimeligere, ikke testet på dyr, pluss at det bare er å sende en kjapp mail til dem dersom du ikke ønsker flere sendinger på en stund. Du kan selv bestemme hvor ofte du vil ha nye blader.
Gjest Tidssone Skrevet 5. oktober 2012 #4 Skrevet 5. oktober 2012 Oh. Tror det var ca 240,- for en pakke med åtte blader? Det står nok på nettsidene deres? 1
Freaky Fly Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2012 Takk for informasjon Først og fremst er jeg bare interessert i gratispakken, så jeg får være kjapp med å avbestille etter jeg har fått den..
Gjest Celin Skrevet 11. oktober 2012 #6 Skrevet 11. oktober 2012 Hvordan avbestiller man pakken ? hva er e-posten?
Gjest Dorco Skrevet 20. desember 2012 #7 Skrevet 20. desember 2012 Jeg lurer også på hvordan man avbestiller abonnementet? Noen som vet? Har fått DorcoShave, og må avbestille innen to uker!
Freaky Fly Skrevet 20. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 20. desember 2012 (endret) Jeg gikk inn på siden deres, på "kontakt oss" eller noe - der kan man sende en sånn mail. De svarte dagen etter Ellers kan du også ringe. http://www.kontura.no/kundeservice/ Endret 20. desember 2012 av Freaky Fly
frka7x Skrevet 20. desember 2012 #9 Skrevet 20. desember 2012 Har også prøvd de, syns ikke de var så "wow", men de funker jo. Jeg avbestilte ved å ringe, gikk fort og greit
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2012 #10 Skrevet 21. desember 2012 Jeg avbestillte også igår via tlf. Fikk min prøvepakke å prøvde igår kveld, tror jeg blir fornøyd, vi får se Synes den var så lett å jobbe med. Anonym poster: c23393496e778a06ced8a4875b27c684
Vulpes Skrevet 21. desember 2012 #11 Skrevet 21. desember 2012 Jeg liker høvelen mye bedre enn de billigste standard-høvlene fra gillette i hvert fall. Har ikke prøvd de mer fancy Gillette-versjonene. Jeg sendte en mail og ba dem fryse abonnementet og fikk svar allerede neste dag. Men vurderer å åpne det igjen når jeg går tom for høvler, ettersom jeg likte dem så godt
marylan Skrevet 22. desember 2012 #12 Skrevet 22. desember 2012 Likte grepet på høvelen og syns det gikk fort å barbere. Men jeg syns Gilette ga meg tettere barbering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå