AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2012 #1 Skrevet 5. oktober 2012 Er ganske skuffet her, kjøpte en genser for 1100 kr for noen uker siden som er nuppegenser fra helvete. Har gått over med nuppefjerner MANGE ganger, men den nupper seg like raskt igjen. Er kvaliteten på Benetton-klær blitt dårligere, eller har den alltid vært så dårlig? Hadde inntrykk av at kvaliteten var over middels. Ikke fantastisk, men over halvparten av kolleksjonen er jo ull-plagg, så skulle tro de har litt peiling på det. Anonym poster: af15839addcaff107f3dab47f318b4ff
Gjest Tidssone Skrevet 5. oktober 2012 #2 Skrevet 5. oktober 2012 Dersom den nupper seg spesielle steder, kan det være fordi det er ting som gnisser mot det stedet ofte. Blandingsprodukter nupper ofte mer enn rene og myke plagg består ofte av korte fibre som igjen nupper mer enn lange. Men. Dersom jeg kjøpte en genser til over tusenlappen og den nuppet mye, hadde jeg tatt den med meg og klagd.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2012 #3 Skrevet 5. oktober 2012 Kvaliteten på ullklærne hos Benetton er ikke det den en gang var. De cardigan og genser jeg kjøpte der for 10 -12 årsiden har jeg enda, og de er like fine, eneste er at de er noe slitt over albuene nå etterhvert. Kjøpte en genser for et 2-3 år siden,som nuppet ganske raskt, og kjøpte igjen for ca 6 mnd siden, og den nuppet den og. Jeg har sluttet å kjøpe på benetton, men har desverre ikke funnet en ny butikk til å kjøpe ullklær i. Anonym poster: 44e5c251af25ece39aaf89796b81b062
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå