Gå til innhold

Han tar initiativ - for så å "forsvinne"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært litt "av og på" med en jeg datet tidligere. Men nå har vi lenge snakket om å møtes igjen. Pga. sykdom og arbeidstider har det hittil ikke latt seg gjøre, men vi ble enige om at denne helgen skulle vi møtes. Han foreslo å treffes hjemme hos ham og jeg takket ja. Siden han bor langt unna nærmeste buss-stopp foreslo han å komme å hente meg.

Så langt er alt greit.

Men nå har jeg ikke hørt fra ham siden mandag.. Da svarte jeg ja til invitasjonen og skrev en privatmelding på Facebook at jeg så fram til å møte ham igjen.

Kan se han har lest meldingen, men han svarte aldri..

I går, etter mye grubling, bestemte jeg meg for å sende ham en ny melding og bare spørre hvordan det gikk (burde vel ventet på svar,men klarte ikke å la være).

Har enda ikke fått svar på denne, og vi skal altså møtes i morgen...

Kjenner at lysten til å møte ham avtar når han lar det gå så lang tid før han tar kontakt,og unnlater å svare meg.

Er dette normal oppførsel fra en date? Vet han jobber mye og er sliten etter jobb men likevel..burde han ikke fulgt meg litt bedre opp, selv om han er en laid-back type person?...

Når jeg avtaler noe med venninner snakkes vi gjerne ikke før dagen før vi skal møtes.Men jeg synes 4 dager uten kontakt med en potesiell date er lenge..

Eller er det bare jeg som er overanalyserende/overfølsom? :forvirra:

Anonym poster: 76c43dd2da462a7866f1e1db28824b75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er jo da en mann, men jeg forstår deg godt.

Hadde absolutt ikke likt å ikke ha god kontakt også før man skal treffes.

Skrevet

Jeg forstår deg veldig godt. Jeg tror jeg rett og slett ville ha ringt han, og spurt om han fremdeles vil at du skal komme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...