Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen har erfaring med å ta realfag som privatist? Jeg har generell studiekompetanse, og har studert et og et halvt år (snart), men det jeg holder på med nå er ikke noe jeg kommer til å jobbe med, og hvordan jeg enn vrir og vender på det, så heller jeg liksom mot en type ingeniørutdanning. Fagene jeg trenger er altså matte R1+R2 og fysikk1. Jeg har sett på 100 forskjellige andre alternativer. Forkurs, realfagskurs, bjørknes, sonans osv, men det er ingen av disse alternativene som passer til meg i forhold til andre ting. Så jeg lurer altså på om det er noen som har erfaring med å ta disse fagene som privatist. Jeg er i utgangspunktet flink i slike fag, men på grunn av en litt dabbende interesse på videregående, så tok jeg ikke disse fagene. Jeg lærer likevel veldig fort og har ingen problemer med å forstå - realfag har alltid vært en emnegruppe jeg er god i. Jeg har også flere rundt med som kan hjelpe meg, med utdannelse innenfor det.

Så det jeg egentlig vil høre er om folk som har gjort det, og det har gått bra. men alle erfaringer tas imot med takk!

Anonym poster: 1a507cea5d79622a05e9e4f3988846d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...