Gå til innhold

Stellekommode med eller uten badekar?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Trenger noen råd.

Vi har vært på utkikk etter en stellekommende som har badekar oppi.

Sett litt på det som er på barnas Hus, men så at det hadde fått dårlig kritikk pga fuktskader..

Men så leser jeg litt på nette at mange ikke får brukt det badekaret så lenge så de syns det er dårlig innkjøp..

Noen som har noen råd og evt hvor man kan få tak i et bra stellebord/kommode

Anonym poster: 481f6b576ead79487e848a1d678454a6

Videoannonse
Annonse
Gjest Memories
Skrevet

Hvilket stellebord på barnas hus da?

Skrevet

Hvilket stellebord på barnas hus da?

Cam stellekommode

Anonym poster: 481f6b576ead79487e848a1d678454a6

Skrevet

Det har jeg, og det var bare tull. Brukte det de første ukene, men etterhvert tok jeg badekaret ut og satt de i dusjen. Det må uansett skylles av for hver gang, så jeg syntes det var veldig upraktisk..

Skrevet

Vi har kjøpt en vanlig kommode med stellepute på, slik at den kan brukes som vanlig kommode når poden blir større. Vi har kjøpt badebalje utenom til bading. Ser ikke poenget i å bruke flere tusen på en stellekommode :)

Skrevet

Vi kjøpte en stellekommode med badekar veldig pent brukt til 500 kr. Dersom du ikke vil bruke så mye penger på det, og ikke har noe i mot å kjøpe brukt, så hadde jeg gjort det. Så trenger du ikke føle at pengene er bortkastet. Sjekk f.eks finn.no eller slike selg, gi bort, ønskes-sider på Facebook.

Anonym poster: 45d0cd8f7c5a65a2f6b6a86afe8b481a

Skrevet

Vi også gjorde som MP84 :) Kjøpte en rimelig kommode på skeidar, en stellematte og en badebalje. Jeg også oppdaget at fuktskader var veldig vanlig på kommoder med innebygd balje og kommoden har vi behov for å mange år framover.

Skrevet

Jeg har også kikket på stellebord med badebalje i, pga dårlig rygg orker jeg ikke å ha på gulvet så lenge babyen må holdes, men vi har kjøpt kommode og stellepute og badebalje med stativ til å ha i dursjen. Virker veldig greit synes jeg iallefall :-)

Gjest Memories
Skrevet (endret)

Vi har det som er på bildet under. Har jo ikke brukt det enda, mer det ser i alle fall veldig praktisk ut. Det har jo hyller samtidig som det har badekar/stelleplass. Ganske ok pris også. På nett koster det 1199.

open_stellebord.jpg

Endret av Memories
Skrevet

Vi kjøpte kommode på IKEA, stellematte, og bruker ei klesbalje å bade i :) Synes vanlige kommoder er mye mer praktisk enn typiske stellekommoder.

Skrevet

Vi har også en vanlig kommode, stellematte og badebalje utenom. Og en bit antisklimatte mellom stellematta og kommoden.

Vi har Puls kommode 3+2 skuffer, fra Skeidar. Den er passe bred.

Har ikke prøvd stellekommode med badebalje, men ser for meg at det er upraktisk. Etter hvert plasket jo babyen så voldsomt at jeg måtte sette badebaljen oppi badekaret for at ikke hele gulvet skulle bli vått.

Skrevet

Så også for meg at vannsprut kom til å renne nedover og inni skuffene. De variantene vi fant ble også for lave for oss. Passe høye med lokket på, men jeg hadde måttet bøye meg litt for mye for å bade babyen oppi kommoden. Så det ble vanlig kommode og balje fra IKEA her også. Billig, og høyden helt perfekt med balja på toppen.

Skrevet

Vi har bare kjøpt det billigste stellebordet fra IKEA (til 195,-) og har badebøtte ved siden av. Har ikke noe bra sted å sette en hel kommode på badet, og dessuten ser jeg for meg mye søl som havner oppi skuffene og på alt tøyet og det er jo lite praktisk. De badebaljene blir fort litt små for babyen og de kan jo heller ikke sitte oppi der som i en vanlig badebalje/badebøtte.

Anonym poster: 437e8507ec791ec11cc90361648007ed

Skrevet

Vi har det som er på bildet under. Har jo ikke brukt det enda, mer det ser i alle fall veldig praktisk ut. Det har jo hyller samtidig som det har badekar/stelleplass. Ganske ok pris også. På nett koster det 1199.

open_stellebord.jpg

Er det ikke stor sjanse for søl på det som ligger i hyllene under når man skal fylle/tømme badekaret?

Og er det langt nok til at barnet kan strekke seg ut når man bader det?

Gjest Memories
Skrevet

Er det ikke stor sjanse for søl på det som ligger i hyllene under når man skal fylle/tømme badekaret?

Og er det langt nok til at barnet kan strekke seg ut når man bader det?

Ja det kan godt hende det blir søl, men det er jo bare å legge en håndduk over. Tror da at det er stort nok. Står hos mamma så har ikke sett det på noen uker, men tror det er ca like stort som den baljen søsteren min har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...