Capricorn Skrevet 5. oktober 2012 #1 Skrevet 5. oktober 2012 http://www.vg.no/protokoll/?pid=1259&fylke=00&start=50 Er dere med? Jeg sendte inn
Rubies_ Skrevet 5. oktober 2012 #2 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg hadde tenkt å gjøre det, men så så jeg denne lille teksten under fyll-inn-feltene: "VG Nett forbeholder seg retten til å slette og redigere innleggene, samt til å publisere innleggene i andre av VGs medier."
Gjest Snoken- Skrevet 5. oktober 2012 #3 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg hadde tenkt å gjøre det, men så så jeg denne lille teksten under fyll-inn-feltene: "VG Nett forbeholder seg retten til å slette og redigere innleggene, samt til å publisere innleggene i andre av VGs medier." Hva er problemet med det?
Rubies_ Skrevet 5. oktober 2012 #4 Skrevet 5. oktober 2012 Hva er problemet med det? Jeg vet ikke helt. Har bare ikke lyst at bildet mitt plutselig skal brukes i en artikkel på VG eller noe...
Gjest Bobler Skrevet 5. oktober 2012 #5 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg er med og VG kan selvklart bruke bildet av verdens fineste vofs så mye de bare orker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå