Gjest Marsvinet Skrevet 5. oktober 2012 #1 Skrevet 5. oktober 2012 Overskriften sier vel egentlig seg selv. Post vittige ord eller formuleringer som du har plukket opp på KG, gjerne med en forklaring av ordets betydning Jeg lærte i går: Kosemose - Når noen har en samtale uten innhold som består av å gi komplimenter eller medlidenhet til den som kosemoses. A: Jeg fikk 4 på innleveringa mi. Læreren er så urettferdig! B: Å huff! Stakkars deg. Du burde virkelig si fra til rektor. A: Ja, han er helt forferdelig, og alle vet at han forskjellsbehandler. B: Han skulle ikke fått lov å være lærer. Ikke bry deg om ham du *klemme* Hobbyrasist: En generelt misfornøyd og trangsynt person, som kommer med rasistiske utsagn fordi han ikke har noe bedre å bruke energien sin på/ trenger å få utløp for generell frustrasjon.
Gjest Søgni Skrevet 5. oktober 2012 #2 Skrevet 5. oktober 2012 Kvinnecowboy, brunstoffer og brunstmateriale. Kvinnecowboy (også kalt feminazi) er betegnelsen på en antatt feminist, altså en som forfekter en ideologi for og av vanskapte kvinner med personlige problem. Kvinnecowboyen er ute etter å stimulere heltelibidoet sitt i tråder som kan knyttes til kjønn, og da spesielt temaer knyttet til lettkledde damer. Brunstoffer og brunstmateriale er egentlig det samme. Det betegner kvinner som da mer eller mindre bevisst faller under for menns brunst. (Jeg tror ikke det er snakk om alvorlige ting som overgrep, men heller seksuelle tilnærmelser, på mer eller mindre passende tidspunkt).Det holder egentlig å sminke seg og bruke pene klær, har jeg skjønt. Poenget er at når man er et brunstmateriale, så bør man vite at veien er kort til å bli et brunstoffer. Menn kan jo som kjent ikke styre denne brunsten, og det bør vi alle vite. 4
Giacomo_P Skrevet 6. oktober 2012 #3 Skrevet 6. oktober 2012 Jeg har lært at man kan ha presentasjonsangst i sengen. Forøvrig mener jeg at man bør presentere seg for hverandre før man går til sengs, ellers kan man kanskje få prestasjonsangst. 5
skreppamedleppa Skrevet 6. oktober 2012 #4 Skrevet 6. oktober 2012 Bittertruse Etter hva jeg har forstått har ordets betydning lite med syrer, ph verdi og smak å gjøre, en bittertruse er med all sannsynlighet heller ikke en g streng truse men i sin skjøre logikk er det truser som er sjalu på g strengen og kan brukes til å beskrive kvinner som ikke får pult eller ikke viser rompen på kg. kanskje bittertruse er noe alla dette: 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå