Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slitsomt? Får man me kjeft av folk på telefonen?

Vurderer å søke, men jeg vil ikke ha en jobb som gjør meg skikkelig nedstemt!

Anonym poster: 89f0ec197ce2c8db7dff46234a5d298e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt fint å jobbe der.

De fleste er hyggelige, de som kjefter klarer man etterhvert å "overse" å bli sure på men beklage og ringe neste på lista.

En helt grei mulighet å få seg litt penger på.

Skrevet

Er nok greitt nok å jobbe der , men klart man kan ikke forvente bare hyggelige mennesker i andre enden av tlf når man jobber med slik . " tlfselgere" er ikke de mest populære :P

Og man går lei etter en stund , det går en tid men så er man drittlei ..

Men søk du , det er en grei jobb enn så lenge :)

Skrevet

Bestemte meg for å søke. Er student så jeg trenger virkelig pengene, om ikke annet tror jeg det er relativt lett å få jobb der, og det er jo greit intill videre iallefall :)

Takk for svar!

Skrevet

Jeg jobbet der i 3 måneder. Det begynte greit, og jeg trivdes helt ok. En grei jobb ved siden av studiene. Men for meg ble det bare verre og verre, i stedet for at jeg "ble mer og mer vant med det". Lot jeg de sure menneskene gå mer og mer innpå meg og det ødelagte humøret mitt, til slutt orket jeg ikke mer. Jeg synes også det var "flaut" å ringe folk så sent på kveldene. Husker ikke hva det seneste var, men det er ganske sent... Måtte også snakke med en gammel mann som sa han ville ende livet sitt. Det styggeste var en nordlending som ba meg dra til helvete. Også er det irriterende med alle de som er angriper deg med "JEG HAR RESERVERT MEG MOT TELEFONSELGERE!!" Javel..Jeg var ingen tlfselger!

Skrevet

Eneste problemet nå er at jeg ikke vet om jeg skal ta telefonen når de ringer fra norstat, jeg pleier aldri å svare når selgere eller norstat ringer, og jeg vet ikke hvilket nummer de eventuelt vil ringe fra om de tilyr meg jobb :ler:

• Liker 2
Skrevet
"JEG HAR RESERVERT MEG MOT TELEFONSELGERE!!" Javel..Jeg var ingen tlfselger!

Det er jo samme greia, det irriterende med telefonselgere er jo ikke at de selger(man kan legge på), men at de forstyrrer.

Anonym poster: 2ac483f553de40497ea882b9f31424f4

Skrevet

Det er jo samme greia, det irriterende med telefonselgere er jo ikke at de selger(man kan legge på), men at de forstyrrer.

Ja, sikkert like irriterende. Men hvis du har reservert deg mot tlfselgere så betyr ikke det at du har reservert deg mot tlfintervjuere. Da jeg jobbet som det (ca 5 år siden) så gikk det ikke an å reservere seg mot telefonintervju.

Skrevet

Ja, sikkert like irriterende. Men hvis du har reservert deg mot tlfselgere så betyr ikke det at du har reservert deg mot tlfintervjuere. Da jeg jobbet som det (ca 5 år siden) så gikk det ikke an å reservere seg mot telefonintervju.

Nei, det går fortsatt ikke an å reserevere seg mot telefonintervju, men blir jeg statsminister så står det på toppen av lista:-)

• 7 år senere...
Skrevet

Kan si at det er fordeler og ulemper

fordeler:

- du trenger ikke kle deg spesielt pent eller lignende. Utseende er ikke viktig, så har du en dårlig dag kan du møte opp i joggebukse

- det er lite fysisk krevende 

- det er fleksibelt og du kan jobbe mye eller lite 

ulemper:

- det er ikke så veldig utviklende jobb, du gjøre cirka det samme hver dag

- du vet aldri hvor mye du skal jobbe 

- du kan få veldig sent varsel på når du skal jobbe

- de måler effektivitet og hvor mange intervjuer du gjør osv VELDIG nøye og du blir rangert etter kolleger. Det kan føles ubehagelig og demotiverende.

Skrevet
56 minutter siden, Suffragette skrev:

Kan si at det er fordeler og ulemper

fordeler:

- du trenger ikke kle deg spesielt pent eller lignende. Utseende er ikke viktig, så har du en dårlig dag kan du møte opp i joggebukse

- det er lite fysisk krevende 

- det er fleksibelt og du kan jobbe mye eller lite 

ulemper:

- det er ikke så veldig utviklende jobb, du gjøre cirka det samme hver dag

- du vet aldri hvor mye du skal jobbe 

- du kan få veldig sent varsel på når du skal jobbe

- de måler effektivitet og hvor mange intervjuer du gjør osv VELDIG nøye og du blir rangert etter kolleger. Det kan føles ubehagelig og demotiverende.

Tråden er åtte år gammel....

Anonymkode: 4705c...b9f

Skrevet

Hei, Anonym Bruker! Kanskje dette er noe folk fortsatt lurer på

Skrevet
4 timer siden, Suffragette skrev:

Hei, Anonym Bruker! Kanskje dette er noe folk fortsatt lurer på

Tråden har ikke gått ut på dato.

Anonymkode: 689d9...037

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...