Gå til innhold

Ingen selvtillitt ifht gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg vil ha svar på her, men jeg vet at jeg har et problem:P

Problem med gutter, dating, forhold.

Jeg eier ikke selvtillitt på den fronten. Har ikke noe problemer med selvtillitten sånn egentlig, er trygg på meg selv og hvem jeg er, og selvtillitt personlighetsmessig. Men jeg eier ikke selvtillitt på utseendet mitt og har virkelig ingen tro på at jeg er en det går an å få noen som helst varme/seksuelle følelser for.

HVA skal jeg gjøre med det?! :P

Anonym poster: e234d3df72e5258925fc6ffe5400d480

Videoannonse
Annonse
Gjest Disguise
Skrevet

Får du oppmerksomhet fra gutter da?

Skrevet

Gjør som meg- bli evig singel. Problem løst!

Gjest Disguise
Skrevet

:5:

Var en tid jeg hadde dårlig selvtillit, men så fant jeg ut at jeg gjør det bare om til god selvinnsikt.

• Liker 1
Skrevet

Er jo det :P

Er godt opp i 20åra.

Skrevet

Menn trenger man heller ikke all den tid man har danmark.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Sant det. Men da får dere slutte å sutre over umoralske menn. Å bli alenemor fordi man ikke gidder å få en mann er helt vannvittig egoistisk.

Endret av auto
  • Liker 2
Skrevet

Haha herregud. Handler ikke om å få barn det her da :P

• Liker 1
Gjest Disguise
Skrevet

TS, det er menn der ute som bare drømmer om å møte en som deg. Problemet er bare at de må finne deg og du må åpne deg for de.

Skrevet

Som jeg skulle skrevet det selv, TS! Men hva skal man gjøre? Jeg har god selvtillit på andre områder, feks jobb og venner. Men når det kommer til menn...jeg vet ikke. De virker så strenge. Alt handler om utseende, og er man ikke pen eller perfekt så dumper de oss bare og stiller seg i kø med ørten andre menn i håp om å kapre den peneste jenta. Jaja.

Anonym poster: d34648f123c1b7b1f7a937ce48aeca74

Skrevet

TS, det er menn der ute som bare drømmer om å møte en som deg. Problemet er bare at de må finne deg og du må åpne deg for de.

..og dersom det ikke stemmer? Hva gjør man da?

Gjest Disguise
Skrevet

..og dersom det ikke stemmer? Hva gjør man da?

Går dit hvor ingen kvinne har vært før?

Skrevet

Sant det. Men da får dere slutte å sutre over umoralske menn. Å bli alenemor fordi man ikke gidder å få en mann er helt vannvittig egoistisk.

Jeg sutrer da ikke over umoralske menn. Jeg liker menn veldig godt jeg. Bare de som ikke liker meg. Men jeg syns da ikke dårlig av dem av den grunn. Likevel, hadde jeg ikke hatt barn så hadde jeg fått, uavhengig av forhold.

Skrevet

Som jeg skulle skrevet det selv, TS! Men hva skal man gjøre? Jeg har god selvtillit på andre områder, feks jobb og venner. Men når det kommer til menn...jeg vet ikke. De virker så strenge. Alt handler om utseende, og er man ikke pen eller perfekt så dumper de oss bare og stiller seg i kø med ørten andre menn i håp om å kapre den peneste jenta. Jaja.

Mmm. Men jeg prøver å se rundt meg da, det er jo mange - ja de fleste som heller ikke ser ut som modeller som har kjærester og ordentlige forhold, så rasjonelt sett så er jeg jo sikkert ikke no verre enn dem:P

Men likevel..føler meg ikke som en jente som kan få en kjæreste. Hahahaaa.

Hører jo selv at det høres ufattelig dumt ut, men jeg klarer virkelig ikke å endre akkurat den tanken.

Skrevet

Jeg tror du har et poeng når det gjelder å åpne seg. Jeg er klar over det selv også, at jeg sannsynligvis distanserer meg fra situasjoner og blir så redd at jeg ikke tør å fremstå som interessert, flørtende osv.

Skrevet

Har du prøvd en ny look? Mange (både menn og kvinner) opplever fornyet selvtillit og selvbilde når de får en ny og bedre look enn før. Det er i hvert fall et velment råd fra meg siden andre allerede har påpekt at du må prøve å bli mer åpen og inkluderende. Mange sjenerte oppfattes gjerne som arrogante selv om det gjerne er det stikk motsatte. Arroganse er lite attraktivt enten det faktisk er tilfelle eller at det bare er en mistolkning av andre.

Prøv å jekk deg selv opp. Se på alle dine kvaliteter. Du er sannsynligvis et vidunderlig menneske med gode, fascinerende og unike kvaliteter. Skrap litt på overflaten, undersøk hva som befinner seg under toppen av isfjellet. Dette gjør jeg selv, og jeg innser at jeg på tross av mye annet i alt er et veldig flott menneske. Du har din plass i verden du også. Bruk den plassen for alt den er verdt.

Bare i Norge er det veldig mange menn, og av disse er det kanskje 1000 unike menn som finner deg elskverdig. Dog må man selv gjøre en liten innsats. Det skjer skrekkelig lite om du bare sitter hjemme foran datamaskinen og mater ditt sårbare sinn med falske og fæle påstander om deg selv og setter nært sagt en dårlig stilkarakter på deg som individ. Faen ta sånt selvutslettende tull. Du er et flott menneske og din tid, ditt liv, er minst like mye verdt som sidemannen.

• Liker 2
Skrevet

Har du prøvd en ny look? Mange (både menn og kvinner) opplever fornyet selvtillit og selvbilde når de får en ny og bedre look enn før. Det er i hvert fall et velment råd fra meg siden andre allerede har påpekt at du må prøve å bli mer åpen og inkluderende. Mange sjenerte oppfattes gjerne som arrogante selv om det gjerne er det stikk motsatte. Arroganse er lite attraktivt enten det faktisk er tilfelle eller at det bare er en mistolkning av andre.

Prøv å jekk deg selv opp. Se på alle dine kvaliteter. Du er sannsynligvis et vidunderlig menneske med gode, fascinerende og unike kvaliteter. Skrap litt på overflaten, undersøk hva som befinner seg under toppen av isfjellet. Dette gjør jeg selv, og jeg innser at jeg på tross av mye annet i alt er et veldig flott menneske. Du har din plass i verden du også. Bruk den plassen for alt den er verdt.

Bare i Norge er det veldig mange menn, og av disse er det kanskje 1000 unike menn som finner deg elskverdig. Dog må man selv gjøre en liten innsats. Det skjer skrekkelig lite om du bare sitter hjemme foran datamaskinen og mater ditt sårbare sinn med falske og fæle påstander om deg selv og setter nært sagt en dårlig stilkarakter på deg som individ. Faen ta sånt selvutslettende tull. Du er et flott menneske og din tid, ditt liv, er minst like mye verdt som sidemannen.

Forbedrer stadig looken:P

Skal på date snart da, og derfor jeg blir så nervøs. FOrdi jeg føler jeg kommer til å skuffe han fordi jeg føler meg så mye dårligere enn andre jenter utseendemessig. HElt objektivt og rasjonelt er jeg jo sikkert ikke det, men i hodet mitt så er jeg ingen modell.

Skrevet

Om du hadde funnet en mann som også hadde hatt dårlig selvtillit kunne dere brukt hverandre som selvtillitsboostere. (Og kanskje fått et bra forhold på kjøpet!).

Skrevet

Og ja, jeg vet jo alt det du sier. Og jeg tenker ikke sånn i hele tatt om meg selv, det er bare på den kjæreste-biten. Har fått for meg at man skal se sånn og sånn ut for å være verdig å bli forelska i :P

Skrevet

Har fått for meg at man skal se sånn og sånn ut for å være verdig å bli forelska i :P

Nei, du må ikke se ut som en modell for å få deg kjæreste eller å bli elsket høyt av noen. Desto eldre kvinner og menn blir, desto mer skjønner man må vekte litt annerledes enn å bare legge alle kort på utseende. Kort fortalt; folk blir mer modne med alderen.

Om du vet om alt det jeg nevnte, så er det tydelig at du ikke jobber nok med det. I verste fall får du snakke med en psykolog og fortelle at du har et vaklende selvbilde som sårt trenger å forbedres.

Gutter, tro det eller ei, ser også på endre ting enn utseende. Personlighet og evnen til å være på bølglengde betyr faktisk en god del for oss også. Det låter utrolig, men det er sant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...