Gå til innhold

Bridezillas "epic" brev til bridesmaids

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Adriane
Skrevet (endret)

Oh.My.God.! Dama er jo komplett gæærn! Jeg hadde antakelig svart at hun kunne stryke meg fra bridesmaid-lista, and don't bother putting me up as a guest. I'm not attending your wedding even if you pay me to! :hoho: Dææææven!

Edit: Forresten - svaret fra den ene (tidligere) bridesmaid..en/a...eh.... den ene av de som mottok mailen, det var bare KONGE! :hoho:

Tusen takk for å ha gitt meg en utrolig god latter på en fredag! :takke:

Endret av Adriane
  • Liker 3
Skrevet

Ha ha, håper bruden fikk det svaret! Tviler på om det ville jekket henne ned, men det ville være vel fortjent ;)

Skrevet

hahaha! :hoho:

men virkelig: når så du sist noen av brudene her inne oppføre seg sånn? Det hender jo det kommer noen fortvilte tråder fra forlovere, venner etc. som har pådratt seg en og annen bridezilla - men det er sjelden jeg ser den type holdninger fra de som skal gifte seg. Det skjer sikkert, men kanskje ikke så ofte som du liker å tro...? ;)

Anonym poster: 39d0f9b04ee5b8bb3aae2135d0633f2a

• Liker 3
Skrevet (endret)

NOBODY'S EXCITED ABOUT YOUR PARTY ANYMORE

So what you're saying is that the people you don't like as much get to show up to that one party and then leave, without spending thousands of dollars and the next year as your indentured servant? How do we sign up for that?

Please let me know by Friday.

Elsker denne delen :fnise:

Endret av melly666
  • Liker 2
Skrevet

Uff hun hørtes jo helt gal ut..... Mon tro om hun stresser over fargen på toalettsetene?

• Liker 4
Gjest BettyBoop
Skrevet

Her.

Noen av brudene her inne høres ut som den her damen.

Fy flate for en brud. Om hun ikke mister venner etter dette så blir jeg overraska. Vedder på at alle brudepikene backer ut. Bra svart av hun ene brudepiken da
Skrevet

Lurer på hva hun der har i dokurven.

• Liker 7
Gjest BettyBoop
Skrevet

hun har sikkert ikke noe i den hun vil sikkert at folk skal putte penger i den
  • Liker 3
Skrevet

ha ha kongekommentar!!

• Liker 1
Gjest Aphrodite
Skrevet

Haha, herregud.. For ei kjerring....

Gjest "gjest"
Skrevet

Fy flate for en brud. Om hun ikke mister venner etter dette så blir jeg overraska. Vedder på at alle brudepikene backer ut. Bra svart av hun ene brudepiken da

Helt sjukt.
Skrevet

hahaha! :hoho:

men virkelig: når så du sist noen av brudene her inne oppføre seg sånn? Det hender jo det kommer noen fortvilte tråder fra forlovere, venner etc. som har pådratt seg en og annen bridezilla - men det er sjelden jeg ser den type holdninger fra de som skal gifte seg. Det skjer sikkert, men kanskje ikke så ofte som du liker å tro...? ;)

Anonym poster: 39d0f9b04ee5b8bb3aae2135d0633f2a

Nja - men i Norge skjer det gjerne i mindre skala. Like fullt er det ganske mange som forventer at folk skal holde av flere dager til utelandsbryllup/bryllup som krever reising - og betaler for det selv.

Det er en ganske vanlig forventning her inne, vil jeg si.

Argumentet er akkurat som denne bridezillaen sier; "man vet det jo i god tid, da kan man vel spare litt og anse det som en ferie".

Anonym poster: d8781a9f9a5ccb293aa65e0ec0885c9f

• Liker 2
Gjest "gjest"
Skrevet

Argumentet er akkurat som denne bridezillaen sier; "man vet det jo i god tid, da kan man vel spare litt og anse det som en ferie".

Nemlig.

• Liker 1
Skrevet

10 brudepiker!? I granskauen skal hun med det? Holder det ikke med en forlover? Og kanskje høre med mor eller søster om hun vil holde orden på slep og si ifra og sminke renner og hår faller ned?

Ett bryllup er veldig spesielt for de to hovedpersonene. Og det er sikkert kjekt for de fleste av gjestene, men for de aller fleste som blir invitert, så er det bare enda en fest man må finne antrekk til, ordne med reise og gave.

• Liker 2
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Dere må jo bare se "Kjolen som sier ja - brudepiker" på TLC - der er det både bridezillas og Monsterbrudepiker i skjønn forening.

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

10 brudepiker!? I granskauen skal hun med det? Holder det ikke med en forlover? Og kanskje høre med mor eller søster om hun vil holde orden på slep og si ifra og sminke renner og hår faller ned?

Ett bryllup er veldig spesielt for de to hovedpersonene. Og det er sikkert kjekt for de fleste av gjestene, men for de aller fleste som blir invitert, så er det bare enda en fest man må finne antrekk til, ordne med reise og gave.

dette er usa vettu. der er det vanlig å ha mange brudepiker og brudgommen pleier å ha groomsmen. og så har de ikke forlover men hovedbrudepike, altså maid of honor
  • Liker 1
Skrevet

Nja - men i Norge skjer det gjerne i mindre skala. Like fullt er det ganske mange som forventer at folk skal holde av flere dager til utelandsbryllup/bryllup som krever reising - og betaler for det selv.

Det er en ganske vanlig forventning her inne, vil jeg si.

Noen som noen gang har fortalt deg at det er helt frivillig å gå i bryllup? Og hva hvis du må fly innenlands da? Norge er et laaaangt land ;-)

Anonym poster: 9805ca62ee0da598deccf73bbc744f11

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...