AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2012 #1 Skrevet 5. oktober 2012 Har gjort sånn at bloggen er kun synlig for meg, altså en lukket blogg. Har tenkt å laste opp videoer og sånn fra hverdagen min, men er usikker på om det er noen i det hele tatt som kan se dette? Tenker på de som står bak selve nettsiden, har de tilgang til å se det jeg blogger og laster opp og se hvem jeg er? Er litt bekymret for det shø Takk Anonym poster: 8a6acebf4dc74645b5bb2864f981fadd
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2012 #2 Skrevet 5. oktober 2012 Trenger du å laste det opp når du er så nervøs da? En gylden regel er å aldri legge opp noe på internett med mindre det er ok at en eller annen person ser det, men generelt sett sitter ikke de bak blogspot og leser folks lukkede blogger nei. Det finnes programmer som du kan bruke uten internett, som iDailyDiary. Anonym poster: 36d6ec7cf002c7515ba431dbbc0c8e9b
Gjest inox Skrevet 5. oktober 2012 #3 Skrevet 5. oktober 2012 Tviler på at de sitter og ser gjennom anonyme blogger, men alt du laster opp er i prinsippet tilgjengelige data for dem. En viktig ting mange ikke er klar over at når du laster opp bilder (og antakelig videoer, men det har jeg ikke prøvd) til bloggen din så blir de ikke lagra hos blogspot. Blogspot oppretter en bruker hos Picasa på vegne av deg/bloggen din og bildene lagres der. Så kan være smart å sjekke sikkerhetsinnstillingene hos PIcasa også. Brukernavn og passord hos Picasa er det samme som du bruker hos Blogspot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå