^^Belle^^ Skrevet 5. oktober 2012 #1 Skrevet 5. oktober 2012 Er så usikker på om jeg skal velge 100% akryl (den fargen jeg helst har lyst på) eller med litt ull i (20%). Forestiller meg at den med litt ull i blir finere på et vis. Tar jeg helt feil da? Eller burde jeg gå for 100% ull? Det er forresten denne korgen. Takk for hjelpen.
Zzyzx Skrevet 5. oktober 2012 #2 Skrevet 5. oktober 2012 Siden det ikke er et klesplagg så ville jeg ikke brydd meg så mye med materialvalg og heller gått for fargen jeg ville ha.
^^Belle^^ Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2012 Ja, du har jo rett i det. Er bare redd at garnet ''faller'' sammen om det ikke er for ullete. Men det skal jo hekles med nål monsterstor også da, og garnet er veldig, veldig tykt. Ja, da går jeg for det! Takk for svar.
Zzyzx Skrevet 5. oktober 2012 #4 Skrevet 5. oktober 2012 Hvis du vil ha det stødigere så tror jeg det hjelper å hekle med litt mindre nål, altså hekle det tettere. Ull er jo tilgivelig sånn sett, for den kan toves.
^^Belle^^ Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg prøver meg på akrylen, jeg. Det er uansett ikke snakk om så mye penger, og jeg finner helt sikkert noe annet å bruke garnet til om det blir feil. Det er forresten inne på yarn.com jeg har funnet garnet. Billig garn, billig frakt.
Hoppetaujenta Skrevet 5. oktober 2012 #6 Skrevet 5. oktober 2012 Det blir bunnsolid hvis du klipper eller river opp en del meter med bomullsstoff og hekler med , slik filleryen på bildet har i seg. Fine, stive kanter, som tåler en del uten å falle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå