addict Skrevet 5. oktober 2012 #1 Skrevet 5. oktober 2012 Hei! Noen som kan anbefale en god romantisk film? Ligger hjemme og er syk og spiser sjåkålade til frokost og begynner å bli tom for filmer å se Jeg er ikke glad i typiske romantiske hollywood-komedier type The Breakup, Definetly, Maybe osv. Liker litt mer seriøse romantiske filmer som The notebook, A walk to remember, eller litt mer britisk rettet humor som Love Actually, Notting Hill.. Noen som har noen gode tips? Kan godt sitte igjen å grine på slutten også, det går fint med sjokoladen det!
kaizers Skrevet 5. oktober 2012 #2 Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Hvis du liker triste filmer, så kan jeg anbefale Rabbit Hole, som handler om to foreldre som prøver å komme tilbake til hverdagen etter å ha mistet sønnen sin. Typiske morsomme, romantiske filmer: P.S. I love you, The Holiday, No Strings Attached, How to loose a guy in 10 days, The wedding planner, The Proposal (!!!) The Devil Wears Prada er også underholdende og jentete (har sett den sikkert 50 ganger, blir aldri lei). Samme med Bride Wars. Ellers ble jeg også veldig positivt overasket over "It's Complicated" God bedring! Endret 5. oktober 2012 av kaizers
skruf Skrevet 5. oktober 2012 #3 Skrevet 5. oktober 2012 Den engelske pasienten, Streets of Philadelphia (ikke så romantisk, men veldig fin), Valentines Day, What to expect when youre expecting (ganske lett humor), Så som i himmelen, Juno.. God bedring, kos deg med film og sjokolade
addict Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2012 Har faktisk sett mesteparten av disse, bortsett fra The Rabbit Hole! Den skal jeg sjekke ut Tusen takk!
karella Skrevet 5. oktober 2012 #5 Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Den er kanskje ikke så romantisk, men jeg syns "the help" er en vakker film med masse følelser. Jeg anbefaler "like crazy" ,veldig ekte! http://www.imdb.com/title/tt1758692/ (ikke se hele traileren forresten, den viser nesten hele filmen!) One day Blue valentine Before sunrise 500 days of summer Atonement Garden state Chocolat Endret 5. oktober 2012 av karella
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå