AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2012 #1 Skrevet 5. oktober 2012 Har litt krøll i syklusen kan du si. Forrige mandag (dag 30) fikk jeg lysebrun utflod, veldig lite, hver dag i en uke. Etter en uke ga det seg. Og nå kjennes det som om EL er på vei. Hatt masse utflod disse dagene, da hvitt/klart og vondt i eggstokkene. Har liksom bare gått og ventet på mensen jeg da. Tenkte ikke at denne uken med brunt kunne være en mens. Da dere som kan litt, kan dette vært en mens og at jeg da er i ny syklus? Eller må jeg regne med at jeg nå er inne i en syklus på over 40 (?) dager?? Testet med EL-tester hele forrige periode når det var naturlig å ha EL, men uten helt klart positivt resultat. Kun en dag med nesten. Man kan jo bli gal av mindre Anonym poster: 922c6e8505f110d84595066f36ce9a97
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2012 #2 Skrevet 5. oktober 2012 Har du tatt en gravitest? Anonym poster: 64e96e22a7d87cacbfe792a242428a3a
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2012 #3 Skrevet 5. oktober 2012 Har du tatt en gravitest? Anonym poster: 64e96e22a7d87cacbfe792a242428a3a Jepp Negativ... Anonym poster: 922c6e8505f110d84595066f36ce9a97
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2012 #4 Skrevet 5. oktober 2012 Mensen er egentlig friskt blod, så jeg hadde ikke regnet det som mensen Anonym poster: c02d7ca08945aa4b2ace8504931e53fb
Athene Skrevet 5. oktober 2012 #5 Skrevet 5. oktober 2012 Det må være friskt blod i en viss mengde for at det skal være mens. Er nok bare syklusen som er på tur. Ikke så mye annet å gjøre en å vente og se om mens dukker opp etterhvert. I mellomtiden er det helt vanlig å kjenne litt ubehag, ha variabel utflod og så videre. Det er bare hormonene som jobber.
siebaeo Skrevet 5. oktober 2012 #6 Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Når du sier viss mengde, hva mener du da..? Har så og si ikke hatt vanlig mens siden jeg var 18 pga p-piller, gravititet og spiral. Nå hadde jeg første mens uten noenting som var mer eller mindre bare brun, med bittelitt rødt av og til.. Målte el to uker før og hadde neg gt ved IKM og neg eltest fire dager etter (testoman uten gt ) så tror nok ikke jeg er gravid. Bare fundert på om det er normalt Endret 5. oktober 2012 av siebaeo
Athene Skrevet 5. oktober 2012 #8 Skrevet 5. oktober 2012 Høres ikke ut som om kroppen har støtt ut en livmorslimhinne som var i stand til å ta i mot et befruktet egg, nei... Hva som er mens er jo et definisjonsspørsmål. Tenker man kun på det som blødning etter eggløsning, eller enhver opprensing/menslignende blødning kroppen har. Ut i fra det du skriver her vil jeg heller kalle det en menslignende blødning, da kroppen ikke har hatt eggløsning som den skal men likevel støter ut livmorslimhinnen. Men sikker kan jeg selvfølgelig ikke være, jeg sitter uten medisinsk kompetanse og synser på et forum Mange blør ganske lite, men kravet er friskt blod. Når jeg skriver en viss mengde betyr det mer enn bare ett tørk. Og man kan også blø friskt blod uten at det er mens... Forvirrende, ja. Man må nesten vite hva som er normalt for en selv over tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå