Gå til innhold

For stor ring

Nette

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt om dette er riktig sted å stille spørsmål men... Har fått en slik gullring med diamant i spenn, men jeg synes den er litt for stor. Vet dere om det går an å få rettet dette hos gullsmeden? Koster det i såfall mye?

Var lenge i tvil om den passet eller ei, men nå har jeg kommet til den konklusjon at den er for stor. Ønsker ikke å risikere å miste den!!! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å høre! Hadde nemlig hørt at det gikk fint å rette de dersom de var for små, men var usikker når det gjaldt den andre vegen!

Takk for svar! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er en ny ring, kan du gå tilbake der den ble kjøpt og få byttet i en mindre (eller større) ring gratis. Da sender bare butikken ringen tilbake der den kom fra, og får en annen (mindre) tilbake. Dette koster ikke butikken noe. Hvis du skal ta inn en ring som ikke er ny, må de ta inn den ringen du har. Dette koster litt, men sikkert ikke mer enn 150-200,-. Spør i butikken, for det er litt avhengig av merke, hvor mye du skal ta inn ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk oppgitt på Thune at prisen var 700 :o ' date=' grunnet at den måtte spennes på nytt...[/quote']

Ja det var det jeg tenkte litt på jeg også... Skal stikke innom Thune i morra så da får jeg nok svar på alt! Takk for mange svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...