Nette Skrevet 25. februar 2004 #1 Del Skrevet 25. februar 2004 Vet ikke helt om dette er riktig sted å stille spørsmål men... Har fått en slik gullring med diamant i spenn, men jeg synes den er litt for stor. Vet dere om det går an å få rettet dette hos gullsmeden? Koster det i såfall mye? Var lenge i tvil om den passet eller ei, men nå har jeg kommet til den konklusjon at den er for stor. Ønsker ikke å risikere å miste den!!! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 25. februar 2004 #2 Del Skrevet 25. februar 2004 Ja, det går fint ann å rette på. Hvor mye det koster, er jeg ikke sikker på. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nette Skrevet 25. februar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 25. februar 2004 Godt å høre! Hadde nemlig hørt at det gikk fint å rette de dersom de var for små, men var usikker når det gjaldt den andre vegen! Takk for svar! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 25. februar 2004 #4 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg har gjort og det kostet ingenting, men jeg sa fra rett etter jeg hadde fått ringen. Fikk gjort det på Thune. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallingbrud Skrevet 26. februar 2004 #5 Del Skrevet 26. februar 2004 Hvis det er en ny ring, kan du gå tilbake der den ble kjøpt og få byttet i en mindre (eller større) ring gratis. Da sender bare butikken ringen tilbake der den kom fra, og får en annen (mindre) tilbake. Dette koster ikke butikken noe. Hvis du skal ta inn en ring som ikke er ny, må de ta inn den ringen du har. Dette koster litt, men sikkert ikke mer enn 150-200,-. Spør i butikken, for det er litt avhengig av merke, hvor mye du skal ta inn ol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cajsa Skrevet 26. februar 2004 #6 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg fikk oppgitt på Thune at prisen var 700 :o , grunnet at den måtte spennes på nytt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nette Skrevet 26. februar 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg fikk oppgitt på Thune at prisen var 700 :o ' date=' grunnet at den måtte spennes på nytt...[/quote'] Ja det var det jeg tenkte litt på jeg også... Skal stikke innom Thune i morra så da får jeg nok svar på alt! Takk for mange svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå