Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2004 #1 Del Skrevet 25. februar 2004 Mannen min hater å ha sex når jeg har mensen. Det er sånn at han nesten ikke tar på meg de dagene. Det føles som han virkelig avskyr meg. Og dette plager meg veldig for jeg har en tendens til å bli mer kåt når jeg får mensen, sikkert noe med at "hurra, jeg er ikke gravid". Sex er jo så mangt, ikke bare penis-i-vagina, men han er ike intressert i å kose en gang. Dette har vært oppe til diskusjon flere ganger, så sånn blir det nok i mitt forhold 4-ever. Men hvordan har dere det, blir det noe nyp på dere fordi om dere har mensen? Hvordan ser dere gutta på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 25. februar 2004 #2 Del Skrevet 25. februar 2004 Her er det omvent. Typen min vil leke brannman sam, men jeg er vel litt forfengelig, tenker "dette må jo se forjævlig ut" og sengetøyvask og bøærgh! Vil iallfall vente 3-4 dager uti uka. kanskje han ikke vil kose med deg fordi han ikke vil ha sex med deg? For noen fører jo berøring til sex... i vårt tilfelle spesielt. Å avogtil skulle jeg ønske vi var et homofilt par, en uke i måneden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 25. februar 2004 #3 Del Skrevet 25. februar 2004 Vi har gjerne sex under mensen. Ett par gode orgasmer og vupti er mensen borte. Vi bruker sengekladder (fra apoteket) der og da, så vi sparer sengeklærne. Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Robban43 Skrevet 25. februar 2004 #4 Del Skrevet 25. februar 2004 Som en av gutta må jeg innrømme at jeg har ikke noe problem med sex under mensen. Mye av dette kommer av den tilliten jeg har til min partner og hun til meg. Som du sier så har også hu litt extra lyst under den perioden. Og jeg er vel ikke helt vekke sjøl heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 25. februar 2004 #5 Del Skrevet 25. februar 2004 Samboeren min har i allefall ikke noe i mot å ha sex når jeg har mensen, og ikke jeg heller. Vi har sex akkurat når det passer oss, vi bruker heller aldri kladder eller annet under, har aldri sølt uansett, man blør jo ikke kontinuerlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 25. februar 2004 #6 Del Skrevet 25. februar 2004 jeg ser bare for meg de verste bilder i hodet... SPRUT SPLÆSJ og blodet spruter for hvert jukk... det er forstyrrende, er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 25. februar 2004 #7 Del Skrevet 25. februar 2004 Vi har gjerne sex under mensen. Ett par gode orgasmer og vupti er mensen borte. Vi bruker sengekladder (fra apoteket) der og da, så vi sparer sengeklærne. Hilsen Trille Men jeg kan ikke ha sex de første to dagene, da det gjør for vondt, men generelt er det ikke en stopper. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virra Skrevet 25. februar 2004 #8 Del Skrevet 25. februar 2004 Ikke'no problem. Er også ekstra lysten i den perioden. Går da fint an å ta det i dusjen da hvis man er redd for søl og griseri. Men jeg innbiller meg at mange mannfolk ikke liker det. Kunne godt hørt fra flere av de på denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 25. februar 2004 #9 Del Skrevet 25. februar 2004 Vi har ikkje det. Men koser gjer vi jo uansett. Om ikkje han vil ha sex, er jo forståelig. Men kos bør man jo få. Snakk kvinne, snakk til mannen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. februar 2004 #10 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg synes ikke at mannen bør snakkes til eller presses dersom han ikke vil ha sex/intimitet denne ene uka i måneden. La ham bestemme dette selv! Tenk for et oppstyr det hadde blitt om en mann hadde presset/prøvd å overtale ei jente til å ha sex når hun ikke ville, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 25. februar 2004 #11 Del Skrevet 25. februar 2004 Lea har forsåvidt et godt poeng, og det kan jo hende at om han føler seg presset til sex denne ene uka at det kan føre til mindre sexlyst hos ham. Bare en tanke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
finnslarken Skrevet 25. februar 2004 #12 Del Skrevet 25. februar 2004 Vi har gjerne sex under mensen. Ett par gode orgasmer og vupti er mensen borte. Vi bruker sengekladder (fra apoteket) der og da, så vi sparer sengeklærne. Hilsen Trille Ja det er deilig det :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. februar 2004 #13 Del Skrevet 25. februar 2004 Press eller mas er skikkelig turn-off. Mens eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virra Skrevet 26. februar 2004 #14 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg synes ikke at mannen bør snakkes til eller presses dersom han ikke vil ha sex/intimitet denne ene uka i måneden. La ham bestemme dette selv! Tenk for et oppstyr det hadde blitt om en mann hadde presset/prøvd å overtale ei jente til å ha sex når hun ikke ville, da. Helt enig. Mannfolka må jo ha lyst. Et vesentlig poeng det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 26. februar 2004 #15 Del Skrevet 26. februar 2004 Håhå trodde ikke det skulle bli noe på meg i dag!!! Takketvære kondomen som har ligget i veska mi en tid nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PREDATOR Skrevet 27. februar 2004 #16 Del Skrevet 27. februar 2004 jeg har ikke noe imot og ha sex når konen har mensen, men ho synes ikke det er noe særlig... Trenger jo ikke kjøre brannbil de dagene det "brenner" mest da :-) Jeg respekterer kona og "koser" heller med meg selv de dagene jeg er "Kosesyk" under hennes mens :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3llie Skrevet 27. februar 2004 #17 Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg er ikke så veldig glad i å ha sex under mensen. Samme hvor kåt jeg er så blir det liksom ikke sånn jeg vil ha det dersom vi gjennomfører det. Det blir bare en masse blod og gris, altfor vått.. men samtidig tørt fordi blodet størkner så fort. Det er rett og slett ikke noe godt! Med mindre vi puler i dusjen da. Den kan jeg bli med på.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 27. februar 2004 #18 Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg har altforaltfor vondt til å ha samleie, og føler meg rimelig guffen.... Mot slutten av perioden kan det gå, men ikke i begynnelsen... Prøver allikevel å få en orgasme eller to, for krampene blir mindre av det, og jeg føler mensen forsvinner fortere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. februar 2004 #19 Del Skrevet 27. februar 2004 Samboer bryr seg overhodet ikke om mensen. Jeg gjør. Iallfall de dagene med størst blødning. Da har jeg ingen lyst. Men på slutten av mensen, DA våkner kåtheta til live igjen. Det er faktisk den perioden i syklusen jeg er mest kåt. Og gjett om jeg da er glad for å ha en mann som sier ja takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste Skrevet 27. februar 2004 #20 Del Skrevet 27. februar 2004 Samme her veldig sexlyst under mensen ja , men det er jo mye ant vi kan kose oss med de dagende . Han liker å klore på meg gi meg masaskje å smøring, å jeg nyter han på andre måter suge litt på penissen¨å ligge på armen er herlig . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå