Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av andre tråder lurer jeg på om du ser ned på damer som ligget med menn? Er det forkastelig? Er damene horer? Er det bortkastet tid? Hva sier det om mennene?

Anonym poster: 4dc73b0663e91581d50f1f7cac4e2540

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Gjest Twelve12
Skrevet

Åh nei.. heteroseksuel samkvem. FYYY

Skjønner egentlig ikke hva du skal frem til?!

• Liker 3
Skrevet

Jeg ser ned på folk som kaller andre horer, og føler for å definere og legge seg borti andre menneskers seksualliv. Jeg ser også ned på menn som så gjerne vil pule, og samtidig mener at damer og jenter de har sex med er horete og løse (i motsetning til dem selv, som jo bare beviser at de er alfamenn ved å pule) , og ikke kjærestemateriale nettopp fordi de har hatt sex.

Det synes jeg sier mye om folk.

• Liker 8
Gjest GGCavendMD
Skrevet (endret)

TS skal vel frem til at mennene også er horer iom at de også er med på samkvemet og ønsker en diskusjon om ukulturen med at det er status for menn å ha sex med mange mens kvinner er horer.

Same old story.

Endret av GGCavendMD
  • Liker 1
Skrevet

Er det lov? :sjokkert: Sånt noe kan vi ikke ha noe av!

Skrevet

Åh nei.. heteroseksuel samkvem. FYYY

Skjønner egentlig ikke hva du skal frem til?!

TS skulle se hvor mange som beit på...

Sex er fantastisk uansett!

Skrevet

Selv liker jeg denne tanken "antallet du har vært med spiller ingen rolle så lenge jeg er din siste" :)

• Liker 2
Skrevet

Det jeg tenker da er at kvinner som synes det er stas å ligge med flest mulige bør opplyse om dette tidlig i forholdet.

Jeg ser ned på folk som kaller andre horer, og føler for å definere og legge seg borti andre menneskers seksualliv. Jeg ser også ned på menn som så gjerne vil pule, og samtidig mener at damer og jenter de har sex med er horete og løse (i motsetning til dem selv, som jo bare beviser at de er alfamenn ved å pule) , og ikke kjærestemateriale nettopp fordi de har hatt sex.

Det synes jeg sier mye om folk.

Så kort fortalt ville du foretrukket en mann som ikke har ligget med alle og enhver?

Skrevet

Så kort fortalt ville du foretrukket en mann som ikke har ligget med alle og enhver?

Du leser nå innlegg på din egen måte du, waco. Nå er du atter en gang for avansert.

Nei, kort fortalt ville jeg foretrukket en mann som ikke hang seg totalt opp i antall sexpartnere, og som ikke er dobbeltmoralsk med tanke på kjønn og sex.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jo jeg skjønner hva du mener. Så lenge mannen ikke bryr seg om hvor mange du har ligget med så kan han være tilgjengelig for sex ikkesant?

Hva med lange forhold da, vil du helst ha et langt forhold med en som ser stolthet i å ligge med færrest mulig kvinnfolk, eller en mann som føler at han seirer ved å ligge med nye damer?

Endret av waco
Skrevet

Jo jeg skjønner hva du mener. Så lenge mannen ikke bryr seg om hvor mange du har ligget med så kan han være tilgjengelig for sex ikkesant?

Hva med lange forhold da, vil du helst ha et langt forhold med en som ser stolthet i å ligge med færrest mulig kvinnfolk, eller en mann som føler at han seirer ved å ligge med nye damer?

Jeg har litt flere og sammensatte kriterier enn at han ikke skal være opptatt av antall sexpartnere for å ligge med noen, og i alle fall for å bli sammen med noen. Jeg presiserer jo dette her fordi det er temaet for tråden, og fordi det er såpass aktuelt her inne.

For å svare på det siste, så ser jeg vel helst at han ikke knytter seier og nederlag i livet sitt til hvor mange han har ligget med. :)

• Liker 4
Skrevet

For å svare på det siste, så ser jeg vel helst at han ikke knytter seier og nederlag i livet sitt til hvor mange han har ligget med. :)

Det var en sunn innstilling må jeg si. Akkurat som kvinner flest som ikke vil la seg tråkke på med å ligge med tilfeldige mennesker som bare ønsker å såre dem for sin egen vinnings skyld,- skyr også menn flest kvinner som har et rykte for å være løs.

Jeg tror dette er instiktmessig nedarvet fra våre forfedre. Vi er ikke tjent med at mennesker behandler oss respektløs med å forsvinne, derfor som en sikkerhetforanstaltning så blir de færreste gutter ordentlig forelsket i en jente først etter at han vet at hun er trofast.

Og noen ganger tar det litt tid. Det er som synd er å bruke fire fem år av livet sitt på misforståtte partnerprosjekter og det går bare utover en selv. Slik forsøker jeg å minimalisere risikoen.

Fordomsfullt ja, for det er jo vi mennesker, jeg kunne for eksempel ikke funnet ordentlig kjærlighet i en som ikke snakket norsk, - da ville det vært altfor mange tanker jeg ikke kunne dele, og jeg føler jeg ikke er en rasist for det.

Skrevet

Ser ned på folk som starter slike idiotiske tråder som dette.

Skrevet

Ser ned på folk som starter slike idiotiske tråder som dette.

Jasså, du tar ikke en spøk du. Livet ditt må være gørr!

Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg synes en kvinne bør få alle de kukene hun har lyst på.

Gjest Disguise
Skrevet

Regelen er en mann per kvinne, men flere kvinner per mann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...